SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Biuro Reklamy TVN Media wprowadza do oferty sponsoring multiscreen

W ofercie Biura Reklamy TVN Media wraz ze startem jesiennej ramówki telewizyjnej pojawiła się nowa propozycja reklamowa - sponsoring multiscreen. Reklamodawcy będą mogli wykupić kampanię sponsoringową w pakiecie - związaną z wybranym formatem - niezależnie od kanału dystrybucji treści.

Oferta sponsoringu multiscreen w pakiecie ma pozwolić na połączenie komunikacji reklamowej – zarówno do widzów kanału TVN, jak i do użytkowników player.pl. Propozycja zakłada takie same możliwości ekspozycji marki na antenie oraz na platformie.

Ośmiosekundowe billboardy sponsorskie miałyby się pojawiać: bezpośrednio przy kontencie, w wyróżnionych breakach sponsorskich, standardowo po bloku reklamowym lub po zakończeniu całego programu.

Marcin Idzik, dyrektor działu sprzedaży Biura Reklamy TVN Media uważa, że oferta to „narzędzie pozwalające współpracującym z nami markom jeszcze skuteczniej zbudować pożądany wizerunek i mocniej zaistnieć w świadomości konsumentów”. - Nabywcom pakietu oferujemy precyzyjny dobór kontekstu, ale przede wszystkim możliwość podążania za odbiorcą i kierowania do niego przekazu tam, gdzie ogląda swoje ulubione programy - podkreśla Idzik.  

Liczba wyemitowanych billboardów sponsorskich online i offline ma być gwarantowana, a zakup kampanii będzie można zrealizować za pomocą jednego zlecenia. Za zakup pakietowy biuro reklamy TVN Media ma także naliczać dodatkowy rabat.

Jak podaje biuro nadawcy, koncepcja produktu wynika z "obserwowanych trendów i zmian dokonujących się w sposobie konsumpcji treści wideo, a formaty TVN zdobywają widownię niezależnie od kanału dystrybucji".

Z analiz Biura Reklamy TVN Media ma wynikać, że profile widzów stacji TVN i użytkowników player.pl się uzupełniają, a korzystanie z platformy VOD ma zwiększać widownię danego formatu do ok. 30 proc.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,38 proc.

Podczas konferencji ramówkowej, prezentującej jesienną ramówkę stacji, zarząd stacji podał, że rok do roku liczba płatnych subskrybentów platformy Player zwiększyła się o 250 proc. do około 250 tys.

Dołącz do dyskusji: Biuro Reklamy TVN Media wprowadza do oferty sponsoring multiscreen

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl