„#BiznesWalczy” - nowy dział Next.gazeta.pl z informacjami dla przedsiębiorców o koronawirusie
Serwis Next.Gazeta.pl (Agora) uruchomił sekcję „#BiznesWalczy”. Redakcja prezentuje w niej na bieżąco sytuację kryzysową w kraju z punktu widzenia przedsiębiorców, zachęcając firmy do walki o swoje biznesy.
Na cykl złożą się materiały dziennikarskie (artykuły i wywiady) poświęcone firmom, które przebudowują swój biznes w nowej rzeczywistości – podczas pandemii od nowa tworzą modele biznesowe, wykorzystując zaistniałą sytuację. Redakcja przybliży również problemy tych firm i powie, czego potrzebują, m.in. jeśli chodzi o zmiany w przepisach, aby przetrwać ten trudny czas.
- Przedsiębiorczość jest dla nas ważna, dlatego w tym trudnym czasie chcemy zachęcić do walki o biznes zarówno duże, jak i mniejsze firmy, prezentując pozytywne przykłady, nieszablonowe rozwiązania czy innowacyjne technologie - mówi Łukasz Kijek, redaktor naczelny serwisów informacyjnych Gazeta.pl.
„#BiznesWalczy" dołącza do serii i programów wideo tworzonych przez redakcje Gazeta.pl. Są wśród nich takie propozycje, jak: codzienna „Rozmowa na żywo", poniedziałkowy program „Sekcja piłkarska", wtorkowy cykl „Młoda Polska" czy środowy program „Studio Biznes" i seria wideo „Zwykli niezwykli" oraz „Piątki dla klimatu". W sumie redakcja Gazeta.pl przygotowuje ponad 20 stałych cykli, które publikowane są o różnych porach dnia, od poniedziałku do niedzieli. Wszystkie można znaleźć w zakładce Cykle Gazeta.pl umieszczonej na pasku nawigacji na górze strony głównej portalu.
Nowy cykl jest promowany w serwisach i newsletterach Gazeta.pl oraz w mediach społecznościowych. Biuro reklamy Gazeta.pl przygotowało również specjalną ofertę dla firm zainteresowanych prezentowaniem swojej marki przy materiałach z cyklu „#BiznesWalczy". Od początku marca br. serwis Wyborcza.pl udostępnia też za darmo wszystkie teksty swoich autorów na temat koronawirusa. Czytelnicy mogą również zapisać się na darmowy newsletter z informacjami o tej epidemii.
Według badania Gemius/PBI w styczniu br. dział gospodarczo-prawny na Gazeta.pl zanotował 3,7 mln użytkowników, 17,19 mln odsłon oraz 430,8 tys. godzin korzystania (przeciętnie prawie 7 minut na internautę).
Dołącz do dyskusji: „#BiznesWalczy” - nowy dział Next.gazeta.pl z informacjami dla przedsiębiorców o koronawirusie