Bolt uruchamia w Warszawie aplikację Bolt Food do zamawiania jedzenia z restauracji
Platforma przewozowa Bolt wprowadza aplikację Bolt Food, w której można zamawiać dostawę jedzenia z wybranych lokali gastronomicznych. Na razie usługa działa w Warszawie, w ramach promocji odstawa jest bezpłatna w promieniu 4 km od restauracji.
Zamówienia w ramach usługi Bolt Food mogą być dokonywane od godziny 10 do 23. Firma zapewnia, że wszystkie dostawy są bezkontaktowe.
W początkowym okresie usługa będzie bezpłatna dla dostaw realizowanych w promieniu 4 km od lokali gastronomicznych, z których zamawiane jest jedzenie.
Obecnie w Bolt Food można zamawiać dania z 60 restauracji. Biuro prasowe Bolta przekazało nam, że zainteresowanie ze strony restauratorów jest duże, więc zapewne w najbliższych dniach liczba obsługiwanych lokali znacząco się zwiększy.
Jak zamawiać jedzenie w aplikacji Bolt Food?
Aby zamówić jedzenie w ramach nowej usługi, użytkownik musi pobrać aplikację Bolt Food z Google Play lub App Store. Aby opłacić zamówienie, należy wprowadzić dane swojej karty bankowej do aplikacji. Przed potwierdzeniem usługi, w aplikacji pokazana zostanie cena i szacowany czas dostawy.
W aplikacji użytkownik może określić dokładną lokalizację, w której kurier może zostawić zamówione jedzenie.
- Nasza działalność ride-hailingowa opiera się na wydajności, oferujemy wyższe zarobki dla kierowców i niższe ceny dla klientów. Ta sama filozofia przyświeca nam przy realizacji usługi dostarczania jedzenia. Oferujemy niższą cenę dostawy w porównaniu do innych platform - zapewnia Michał Dubisz, dyrektor operacyjny platformy Bolt. - W stolicy współpracują z nami tysiące kierowców. Z racji panującej pandemii COVID-19 i zmniejszonego popytu na przejazdy, chcemy im zapewnić możliwość dodatkowego zarobku - uzasadnia.
Aplikacja Bolt działa w ponad 35 krajach na całym świecie, na przeszło 30 mln użytkowników. Usługa Bolt Food jest natomiast dostępna w 9 krajach, zadebiutowała w marcu ub.r. w Estonii.
- Obecna sytuacja jest trudna dla wszystkich. Mamy nadzieję, że możliwość zamówienia jedzenia w ulubionych restauracjach ułatwi warszawiakom pozostanie w domu. Jednocześnie chcemy zapewnić logistycznie zaplecze lokalnym restauracjom, równie ciężko dotkniętym przez pandemię COVID-19, dla których wartością dodaną będzie nasza baza setki tysięcy lojalnych klientów, którzy już dobrze znają markę i ufają jej - dodaje Michał Dubisz.
W zeszłym tygodniu platforma Bolt zapowiedziała, że wprowadzi w Krakowie i Warszawie możliwość wypożyczania elektrycznych hulajnóg, a w ramach wspierania walki z koronawirusem pracownicy służb medycznych będą mogli korzystać z darmowych przejazdów.
E-commerce rozwijają sklepy spożywcze
W związku z obostrzeniami związanymi z epidemią usługi e-commerce szybko rozwijają największe sieci sklepów spożywczych. Żabka zaczęła testować w Poznaniu usługę zakupów internetowych, a w Warszawie - opcję „Zamów i odbierz” opartą na aplikacji mobilnej żappka.
Carrefour Express i Biedronka zaczęły współpracę z platformą Glovo w zakresie dostawy zakupów zamawianych z ich sklepów. W przypadku Biedronki współpraca ruszyła w dziesięciu największych miastach, a w przypadku Carrefour Express - w siedmiu.
Natomiast w sklepie internetowym Tesco Polska wprowadzono możliwość dostawy zakupów samochodem z platformy taksówkowej Free Now i wypożyczalni 99rent. Cena transportu jest uzależniona od długości przejechanej trasy.
Dołącz do dyskusji: Bolt uruchamia w Warszawie aplikację Bolt Food do zamawiania jedzenia z restauracji