Piwo Bosman na nowych opakowaniach podkreśla szczecińskie pochodzenie
Marka piwa Bosman (Carlsberg Polska) zmienia szatę graficzną i podkreśla swój związek ze Szczecinem oraz regionem. Piwo w nowych opakowaniach pojawi się na półkach sklepowych na początku kwietnia.
Grafika nowego opakowania piw Bosman Full i Bosman Specjal nawiązuje do tradycji tej marki. Bardziej wyrazisty symbol żaglowca oraz szkic kałamarnicy i kaszalota zwracają uwagę na związek brandu z miastem portowym i morzem.
- Bosman to marka głęboko zakorzeniona w regionie. Szczeciński browar warzy tu piwo od 172 lat. Chcemy to podkreślać, bo jesteśmy z tego dumni. Nie tylko szczycimy się naszymi korzeniami, ale też wspieramy region w ramach programu „Bosman dla regionu - podkreśla Paweł Michalik, menedżer marki Bosman w Carlsberg Polska.
Bosman zmienia wizerunek
Na odwrocie puszki i butelki umieszczone jest hasło „Kupując Bosmana – pomagasz”. Dzięki zakupowi Bosmana, konsumenci wspierają program grantowy „Bosman dla Regionu”, w ramach którego marka finansuje 22 projekty poprawiające jakość życia w regionie. Korzystają z nich mieszkańcy miast i wsi w regionie, osoby niepełnosprawne i niesłyszące, Ochotnicze Straże Pożarne i organizacje ekologiczne.
Opakowania zawierają również informację o trwającej od stycznia do sierpnia br. loterii podkapslowej, w której do wygrania jest 700 tys. piw Bosman.
Nowe opakowania obydwu wariantów Bosmana zostały zaprojektowane przez agencję Dragon Rouge, we współpracy ze szczecińskim artystą specjalizującym się w tatuażu.
Wprowadzenie nowych opakowań idziałania dla regionu wspierać będą kampania outdoorowa oraz materiały POS w miejscach sprzedaży.
Dołącz do dyskusji: Piwo Bosman na nowych opakowaniach podkreśla szczecińskie pochodzenie