Brand24 się zmienia: nowy interfejs i opcje (wideo)
Usługa monitoringu internetu Brand24 została udostępniona w gruntownie zmienionej wersji. Oprócz nowego interfejsu wprowadzono dodatkowe funkcjonalności, m.in. statystyki interakcji na wpisy i popularności analizowanych stron oraz ulepszony filtr spamu.
Interfejs Brand24 zyskał nowy układ, w którym pojawił się boczny pasek nawigacyjny. W samym narzędziu wprowadzono natomiast szereg nowych opcji, m.in. dane o liczbie interakcji (polubień, udostępnień, komentarzy) na analizowane wpisy, statystyki popularności stron, na których są zamieszczane wpisy, dodatkowe opcje filtrowania wyników oraz wskaźnik wpływu poszczególnych witryn.
Jest to największa modyfikacja Brand24 w ciągu prawie czterech lat działania usługi.
- Nowa wersja Brand24 to nowe funkcje ułatwiające przetwarzanie danych i wyciąganie błyskawicznych wniosków. Poza tym poprawiliśmy sporo niedoskonałości poprzedniej wersji rozwiązania, jak np. dostępność danych historycznych - podsumowuje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Michał Sadowski, założyciel i szef Brand24. - Przyczyn nowej wersji jest kilka. Główna jest taka, że zwyczajnie jaramy się tym co robimy. Jeśli tylko można wycisnąć z monitoringu coś więcej niż to co w tej chwili - chcemy to zrobić. Nie oglądamy się tu na konkurencję w Polsce, czy zagranicą. To my jesteśmy graczem, który wytycza trendy i podnosi poprzeczkę w tego typu rozwiązaniach - podkreśla.
Brand24 oferuje szczegółowy monitoring treści zamieszczanych przez internautów na portalach społecznościowych, blogach oraz forach i w komentarzach na innych serwisach - głównie pod kątem opisywanych w nich marek. Udziałowcem firmy jest CAM Media.
Obecnie Brand24 ma 635 klientów. W połowie br. narzędzie zostało udostępnione w wersji globalnej i jak na razie pozyskało 85 klientów z zagranicy (głównie z USA i Azji).
Dołącz do dyskusji: Brand24 się zmienia: nowy interfejs i opcje (wideo)