Brand24 w trzecim kwartale zyskał 119 klientów. Sadowski: wracamy do dobrej dynamiki
Zajmująca się monitoringiem internetu firma Brand24 na koniec września br. miała 3 210 aktywnych klientów, o 119 więcej niż kwartał wcześniej. To drugi z rzędu wzrostowy kwartał spółki.
- Powracamy do dobrej dynamiki. 119 wzrostu netto klientów w 3Q 2020 to więcej niż pozyskaliśmy w 2Q, ale także więcej, niż pozyskaliśmy w analogicznym okresie rok temu - podkreśla Michał Sadowski, prezes Brand24.
W drugim kwartale br. liczba aktywnych klientów firmy zwiększyła się o 25. Wcześniej były dwa kwartały ze sporymi spadkami, ponieważ Brand24 od września ub.r. do połowy marca br. był zablokowany na Facebooku i Instagramie. W konsekwencji w czwartym kwartale ub.r. straciła 306 aktywnych klientów, a w pierwszym kwartale br. - 259 i na koniec marca miała ich 3 066. Tymczasem na koniec września ub.r. z oferty firmy korzystało 3 631 klientów.
- Kryzys, który dotknął spółkę i nas wszystkich, powoli przechodzi do historii. Z jednej strony stał się katalizatorem zmian w spółce, a z drugiej - zmobilizował nas do poszukiwania nowych możliwości biznesowych - komentuje Michał Sadowski.
- Efektem tego są nowe funkcje Brand24 zweryfikowane największym w historii Spółki audytem potrzeb klientów. Audytem, który pokazał nowe kierunki rozwoju nie tylko dla Brand24 jako produktu, ale także jako Spółki. Dlatego właśnie otwieramy kolejny rozdział w historii Brand24, w którym przejdziemy z fazy serwowania danych do fazy serwowania wniosków. Brand24 nie będzie już spółką jednego produktu - będziemy oferować grupę narzędzi dedykowanych specjalistom branży marketingowej i PR, opartych na technologii i kanałach sprzedaży Brand24. Pierwsze wdrożenia nowych funkcjonalności przewidujemy w czwartym kwartale 2020, a debiut nowych produktów Grupy Brand24 na początku 2021 roku - zapowiada.
W drugim kwartale br. Brand24 zanotował spadek przychodów sprzedażowych rok do roku o 18,5 proc. do 3,32 mln zł oraz wzrost straty netto z 14 do 147 tys. zł.
W połowie lipca Michał Sadowski i członek zarządu Brand24 Piotr Wierzejewski sprzedali 42 tys. zł akcji spółki za 1,3 mln zł, a LARQ Growth Fund I FIZ - 55 tys. akcji za 1,87 mln zł. Natomiast w drugiej połowie sierpnia siedmiu menedżerów Brand24 złożyło oświadczenia o objęciu łącznie 6 055 akcji firmy po 10 groszy za sztukę w ramach programu motywacyjnego.
Dołącz do dyskusji: Brand24 w trzecim kwartale zyskał 119 klientów. Sadowski: wracamy do dobrej dynamiki