Brązowy Lew dla Saatchi & Saatchi
We wtorek na festiwalu reklamy Cannes Lions brązowego Lwa wkategorii Outdoor otrzymał polski oddział Saatchi & Saatchi.Nagrody rozdano też w kategorii Media i Radio.
Nagroda polskiej Saatchi & Saatchi przypadła za szereg prac:Reincarnation Metal, Reincarnation Paper i Reincarnation Plasticdla Greenpeace Polska.
Grand Prix w kategorii Outdoor powędrował do BBDO Nowy Jork za"Voyeur Projection Installation" dla HBO. To już drugie Grand Prixprzyznane tej nagrodzie. Wcześniej jury konkursu doceniło pracę wkategorii Promo. W sumie w tej kategorii przyznano 9 złotych, 22srebrne i 32 brązowe Lwy.
Wczoraj w Cannes przyznano nagrody w kategorii Media i Radio.Media Grand Prix otrzymała praca "MMS" szwedzkiej agencji Forsman& Bodenfors dla AMF Pension. W tej kategorii przyznano 5złotych, 17 srebrnych i 32 brązowe Lwy.
Grand Prix Radio otrzymała agencja Densu z Tokio za kampanięaparatów Canona. W sumie przyznano tu 5 złotych, 15 srebrnych i 27brązowych Lwów.
Wczoraj Young Lions Media (konkurs dla młodych kreatywnych)powędrował do włoskiego teamu, a Media Agency of the Year zostałaagencja Forsman & Bodenfors (Gothenburg).
Dołącz do dyskusji: Brązowy Lew dla Saatchi & Saatchi