SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

BRE Bank stawia na markę "mBank", wszystkie inne znikną

BRE Bank ocenia, że do końca przyszłego roku przeprowadzi rebranding i od początku 2014 roku będzie działał pod jedną wspólną marką mBanku, poinformował prezes Cezary Stypułkowski.

"Potencjał marki mBank wydaje się największy, stąd trzy marki zostaną zastąpione mBankiem. Pełna integracja marek nastąpi w końcu 2013 roku i od 2014 będziemy funkcjonować w nowym banku pod jednym brandem" - powiedział Stypułkowski podczas konferencji prasowej.

Prezes poinformował, że koszt rebrandingu pojawi się w wynikach 2013 roku, ale - jak podkreślił - "nie będzie on znaczący".

"W tej chwili koszty nie zostały jeszcze dokładnie policzone. W długoterminowej perspektywie te zmiany powinny doprowadzić do znacznych oszczędności rzędu 20 mln zł" - powiedział prezes.

Bank planuje zintegrować sieć oddziałów. Tym samym sieć obejmie uniwersalne oddziały integrujące sprzedaż i usługi posprzedażowe dla klientów indywidualnych, mikroprzedsiębiorstw, MSP i korporacji, w tym usługi bankowe i ofertę spółek grupy BRE Banku. Łączna liczba placówek uniwersalnych sięgnie 183.

"Naszym zamiarem w perspektywie 2014 roku jest ujednolicenie sieci. To będzie działo się stopniowo, spokojnie" - zaznaczył prezes.

Stypułkowski poinformował też, że bank, podobnie jak w poprzednich latach, będzie rozwijał się organicznie, a rozwój ten będzie wspierany nowoczesną technologią.

"W nowych warunkach regulacyjnych i bardzo szybko zmieniającym się otoczeniu makro będziemy chcieli lepiej wykorzystać infrastrukturę, utrzymać zrównoważony wzrost i dywersyfikację źródeł finansowania, mieć większą liczbę kredytów w złotych, niż w walutach. Chcielibyśmy być liderem nowoczesności z rozbudowaną bazą transakcją. Będziemy nadal nastawieni na obsługę młodych klientów" - powiedział prezes.

W I-II kw. 2012 roku BRE Bank miał 650,59 mln zł skonsolidowanego zysku netto wobec 542,88 mln zł zysku rok wcześniej

  • Więcej informacji:
  • MBank

Dołącz do dyskusji: BRE Bank stawia na markę "mBank", wszystkie inne znikną

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pre
Właśnie uciekam z pieniędzmi z mBanku do Synca. W mBanku są denne oprocentowania lokat. W Syncu pierwsze 10 tys. można dać na 6,5%. Dodatkowo dziady wykorzystały mój wyjazd wakacyjny i skoszą za lipiec 2 zł bo nie używałem karty. Skandaliczne traktowanie klienta który trzyma znaczne środki na koncie. Nierówno traktują klientów, bo części znajomych, którzy mają mniej na koncie, propoują np. darmowe bankomaty na rok czy darmową kartę na zawsze. Po takich akcjach nic dziwnego, że trwa wielki eksodus do konkurencji tj. Sync i BGŻ Optima przede wszystkim. Inteligo też dziadostwo na poziomie mBanku, tylko nie masz chwilowo obrotów i jedzą 4 zł za kartę. Niech się udławią!
0 0
odpowiedź
User
LLL
mBank wali po kodzttach aż miło. Za inny bankomat płac, za przelwe kartą debetową płać, zero optocentwania i nic niedajace ubezpiczenie kart od utraty pracy. Kiedys to było coś teraz inni sa duużo lepsi
0 0
odpowiedź
User
Leo
Czy to dobre posunięcie czas pokaże ale lepsze to niz wyrzucanie na bruk 300-500 osob jak inne banki a oferta na konto indywidualne i tak najlepsza na rynku a nazwa....dużego znaczenia tu nie ma zwłaszcza teraz jak inne banki są masowo przejmowane.
0 0
odpowiedź