Brytyjczycy mniej zadowoleni z szerokopasmowego internetu
Brytyjscy internauci coraz częściej skarżą się na swoich dostawców.
Obecnie w sprawach, w jakich Brytyjczycy kontaktują się zfirmami, od których uzyskują dostęp do sieci, nad pytaniami oofertę przeważają skargi (w stosunku 52 do 48 procent) - informujeserwis BBC News, powołując się na dane firmy badawczej JDPower.
Z badania JD Power wynika, że brytyjscy użytkownicy czekająśrednio 17 minut na uzyskanie pomocy technicznej od dostawcyszerokopasmowego internetu, z którego usług korzystają.
W rankingu na najlepszą firmę oferującą dostęp do internetu wWielkiej Brytanii pod względem poziomu zadowolenia klientów,zwyciężyła Tiscali, uzyskując 668 na 1000 możliwych punktów. Nakolejnych miejscach znalazły się: Virgin Media (660 punktów), Sky(657), AOL (646), Orange (636), Pipex (634), Talk Talk (630) orazBT (626).
Z danych JD Power wynika również, że brytyjscy internauci zadostęp do szerokopasmowego internetu płacą średnio 21 funtówmiesięcznie - o 5 funtów mniej w porównaniu z zeszłym rokiem. Zkolei przeciętna prędkość internetu wzrosła w tym czasie z 3,5 do4,8 megabitów na sekundę.
źródło: BBCNews
Dołącz do dyskusji: Brytyjczycy mniej zadowoleni z szerokopasmowego internetu