Brytyjczycy ufają internetowym opiniom
Podczas robienia zakupów w sieci, brytyjscy konsumenci chcą miećdostęp do opinii innych użytkowników na temat produktów. Generalniemają też do takich opinii zaufanie.
70 procent badanych, pytanych o najbardziej pomocne funkcje przyszukaniu informacji na temat produktów w sieci, wskazało na opinieinnych użytkowników - informuje na swojej stronie internetowejeMarketer, powołując się na badanie firm Jupiter Research iBazaarvoice.
Kolejno najwięcej wskazań otrzymały narzędzia umożliwiająceporównywanie produktów (57 procent) oraz zdjęcia takich produktów(51 procent).
Co do internetowych opinii, w raporcie z przeprowadzonegobadania zaznaczono, że respondenci mają do nich największezaufanie, gdy wykazują one zarówno zalety jak i wady produktu bądźwtedy, gdy na danej stronie prezentowane są pozytywne i negatywnekomentarze.
źródło: eMarketer
Dołącz do dyskusji: Brytyjczycy ufają internetowym opiniom