Brytyjczycy wydają coraz więcej na zakupy w sieci
Kupowanie produktów i usług w sieci jest trzecią najpopularniejszączynnością wykonywaną online przez brytyjskich użytkownikówinternetu.
Przed robieniem zakupów przez internet jest tylko sprawdzanienajnowszych informacji oraz komunikacja z innymi użytkownikami -informuje na swojej stronie internetowej eMarketer, powołując sięna dane zgromadzone w czerwcu przez Institute of Practitioners inAdvertising (IPA).
Rośnie również zakres produktów kupowanych przez Brytyjczyków wsieci. Od dawna czołowymi kategoriami rynku e-commerce są książki,muzyka, bilety i odzież. Teraz również wielkie sieci supermarketówstworzyły swoje internetowe sklepy, a także solidne systemydostarczania produktów. Dzięki temu bardzo atrakcyjne stały sięartykuły spożywcze, do których kupowania online przyznało się aż 44procent ogółu użytkowników z Wielkiej Brytanii oraz blisko połowamieszkańców Londynu.
Według firmy badawczej Verdict Research wydatki Brytyjczyków nazakupy online zwiększą się w latach 2007 - 2012 z 14,7 do 44,9miliarda funtów. Jeszcze bardziej optymistyczna jest pod tymwzględem firma Mintel International Group, według której wydatki tewzrosną z 18,5 do 56 miliardów funtów.
źródło: eMarketer
Dołącz do dyskusji: Brytyjczycy wydają coraz więcej na zakupy w sieci