Budweiser przedłuża umowę sponsorską z Manchesterem United
Amerykańskie browary Anheuser-Busch rozszerzyły umowę reklamową zangielskim klubem piłkarskim Manchester United.
W ramach tej umowy do końca obecnego i przez następny sezonrozgrywek Premier League należąca do koncernu marka piwa Budweiserbędzie nadal sponsorem słynnej drużyny z Manchesteru - informujeserwis Brand Republic.
Dwuletnie porozumienie obejmuje obecność marki Budweiser nastadionie Old Trafford wraz z wyłącznymi prawami w ramach koncesjioraz cyfrowymi napisami na murawie, wyświetlanymi w językuangielskim i chińskim.
Poza tym Budweiser zachowuje prawo do wykorzystywania logo klubui wizerunków piłkarzy w swoich reklamach, materiałach reklamowychpoint-of-sale oraz na opakowaniach na najważniejszych światowychrynkach.
To już trzecia kolejna umowa między marką piwa a ManchesteremUnited. Pierwsza została zawarta w 2002 roku, a następnie w roku2006 została ona odnowiona na kolejne dwa lata. Budweiser jestzaangażowany w sponsoring piłki nożnej od ponad dwudziestu lat.Cała przygoda zaczęła się w 1986 roku, gdy został on oficjalnąmarką piwa mundialu w Meksyku.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Budweiser przedłuża umowę sponsorską z Manchesterem United