Budweiser: To je pivo, České pivo (wideo)
Pod hasłem "To je pivo, České pivo" ruszyła wizerunkowa kampaniareklamowa piwa Budweiser. Akcja obejmująca telewizję i BTLpodkreśla pochodzenie tej marki.
Rozpoczęta właśnie wizerunkowa kampania reklamowa piwaBudweiser w żartobliwy sposób promuje pochodzeniei zalety tej marki. W telewizyjnym spocie wykorzystywanym w tejakcji lektor po czesku opisuje to piwo, podczas gdy eksponowanajest wypełniona nim butelka. Wraz z działaniami reklamowymi dosprzedaży w limitowanej ilości trafia zestaw promocyjny Budweiserazłożony się z ośmiu półlitrowych butelek piwa ze szklanką dołączonąw prezencie.
Akcja reklamowa obejmuje telewizję (TVP, Polsat, Polsat2, TVN,TVN7, TVN24, TV4 i kanały tematyczne takie jak TVN Turbo, PolsatSport, Discovery, Orange Sport) oraz BTL. Kreację kampanii -zaplanowanej na 6 tygodni - przygotowała agencja Hossa Advertising,spot telewizyjny zrealizował dom produkcyjnyLightcraft, działania public relations prowadziagencja ATW Communications, natomiast planowaniem i zakupem mediówzajął się dom mediowy MPG.
Dołącz do dyskusji: Budweiser: To je pivo, České pivo (wideo)