SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Budżet medialny Sony dla OMD

Dom mediowy OMD wygrał przetarg na międzynarodowy budżet medialnyfirmy Sony Computer Entertainment.

OMD w finałowej rozgrywce przetargu na budżet, którego wartośćwynosi 80 milionów funtów, pokonał dom mediowy Mindshare. Wcześniejz przetargu wyeliminowane zostały m.in. domy mediowe MPG, StarcomMediaVest Group i Vizeum.

Celem Sony Computer Entertainment było połączenie medialnychdziałań promujących na 12 rynkach jej konsole do gier wideoPlayStation w jedną sieć.

OMD, który do tej pory obsługiwał już firmę na wielu rynkach,będzie teraz odpowiedzialny za jej obsługę medialną w WielkiejBrytanii, Irlandii, Francji, Niemczech, Włoszech, Hiszpanii,Portugalii, Belgii, Holandii, Luksemburgu, Austrii, Szwajcarii,Australii oraz Nowej Zelandii.

źródło: Brand Republic

Dołącz do dyskusji: Budżet medialny Sony dla OMD

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl