Budżet medialny Sony dla OMD
Dom mediowy OMD wygrał przetarg na międzynarodowy budżet medialnyfirmy Sony Computer Entertainment.
OMD w finałowej rozgrywce przetargu na budżet, którego wartośćwynosi 80 milionów funtów, pokonał dom mediowy Mindshare. Wcześniejz przetargu wyeliminowane zostały m.in. domy mediowe MPG, StarcomMediaVest Group i Vizeum.
Celem Sony Computer Entertainment było połączenie medialnychdziałań promujących na 12 rynkach jej konsole do gier wideoPlayStation w jedną sieć.
OMD, który do tej pory obsługiwał już firmę na wielu rynkach,będzie teraz odpowiedzialny za jej obsługę medialną w WielkiejBrytanii, Irlandii, Francji, Niemczech, Włoszech, Hiszpanii,Portugalii, Belgii, Holandii, Luksemburgu, Austrii, Szwajcarii,Australii oraz Nowej Zelandii.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Budżet medialny Sony dla OMD