Nowa oferta reklamowa 360 od Burda Media Polska
Burda Media jest dziś jednym z największych podmiotów internetowych w segmencie kobiecym w Polsce. Jest także liderem w kluczowych dla kobiet kategoriach tematycznych: moda i uroda oraz kulinaria, a także istotnym wydawcą w kategorii podróże, życie gwiazd i parenting.
W skład portfolio mediowego Burda Media Polska wchodzą jakościowe portale internetowe jak: Elle.pl, Glamour.pl, National-geographic.pl, Wizaz.pl, Polki.pl, Kobieta.pl, Party.pl, Viva.pl, Gotujmy.pl, Niania.pl, które docierają miesięcznie do 13 mln użytkowników, którzy generują blisko 140 mln odsłon stron (źródło: Megapanel/PBI, marzec/2023).
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Działalność digitalową wspierają magazyny tradycyjne, w tym międzynarodowe tytuły wydawnicze będące od wielu lat liderami w swoich kategoriach tematycznych: ELLE, ELLE Decoration, Glamour, National Geographic, Traveller i VIVA!
Zintegrowana komunikacja 360 stopni
Burda Media Polska zarządza platformami multimedialnymi, które łączą marki klientów reklamowych z użytkownikami swoich serwisów internetowych, zaangażowaną społecznością w social mediach, lojalnymi czytelnikami magazynów, a także uczestnikami eventów. W ramach dostępnej oferty 360 dostarcza rozwiązania reklamowe szyte na miarę, które wspierają rozwój biznesu swoich partnerów z segmentów: luxury&lifestyle, moda i uroda, travel i kulinaria.
Oferta reklamowa Burda Media Polska to:
• Efektywne dotarcie w segmencie kobiecym (digital, eCommerce, social media, print, eventy)
• Obecność reklamowa przy najwyższej jakości treściach redakcyjnych
• Wysoka skuteczność kampanii digital (w tym model performance i programmatic)
• Autorskie rozwiązania w kanałach Social Media: Facebook, Instagram i Tiktok
• Dedykowane rozwiązania reklamowe realizowane przez Content Studio (native & branded content)
Zobacz najnowszą ofertę reklamową Burda Media Polska dostępną w materiale video:
Skuteczne dotarcie i najlepsze dopasowanie - kluczem do sukcesu!
• 800 mln wyświetleń reklamowych miesięcznie
• 90% średnie viewability reklam display
• 85% odsłon stron serwisów generują Kobiety
• Affinity index 126 w grupie kobiet, dla Top 20 wydawców digital w polskim internecie
Nr 1 w marketingu rekomendacji Beauty
Testy produktów kosmetycznych przeprowadzane w Klubie Recenzentki Wizaz.pl to flagowe rozwiązanie w marketingu rekomendacji dla wszystkich marek z segmentu beauty.
Oferowane rozwiązania zapewniają obecność na każdym etapie ścieżki zakupowej: od inspiracji, poprzez rekomendację wyboru na bazie opinii po teście, aż po zakup produktu i pozostawienie opinii katalogu Wizaż / KWC po zakupie.
• 20 lat na rynku
• Ponad 170 000 recenzentek w Klubie Recenzentki Wizaz.pl
• Blisko 2 mln rzetelnych i organicznych recenzji w katalogu KWC
• Prawie 180 000 produktów kosmetycznych w katalogu KWC
• Własna platforma influencerska
• Ponad 50 produktów nagrodzonych tytułem Kosmetyk Wszech Czasów 2023
Jedyny wydawca medialny z własną platformą e-commerce beauty
• 20 tysięcy produktów w drogerii Cocolita.pl
• 1 000 000 zamówień online rocznie
• 1,5 mln odwiedzin miesięcznie
• 220 000 fanów na FB
• 200 000 followers na IG
• 74 000 fanów na TikTok
• 3,6 mln wyświetleń filmów produktowych na YT
Źródło statystyk: Mediapanel (Real Users), marzec 2023; profile social media - marzec 2023.