„Businessman Today” staje się dwumiesięcznikiem i trafia na urządzenia mobilne
Magazyn „Businessman Today” (Businessman Today) zmienia cykl wydawniczy z miesięcznego na dwumiesięczny. Pismo w wersji cyfrowej trafi również na urządzenia mobilne.
Oprócz wersji papierowej „Businessman Today” będzie dostępny również w wersji mobilnej dla użytkowników systemów Android i iOS. Dodatkowo trzy razy w roku wydawca wypuści na rynek anglojęzyczny magazyn „Businessman Today Extra”, który będzie dystrybuowany wyłącznie na lotniskach. Redaktorem naczelnym obu tytułów pozostaje Krzysztof Sadecki.
- Cieszę się, że wchodzimy z magazynem w wersji mobilnej, bo już od dawna nasi czytelnicy o to prosili. Już niedługo pojawi się nasze nowe „dziecko”, czyli „Businessman Today Extra”, który będzie wydawany wyłącznie po angielsku i będzie miał międzynarodowy charakter - tłumaczy Krzysztof Sadecki.
Na okładce bieżącego wydania „Businessman Today” znalazł się Mariusz Czerkawski. Czytelnicy znajdą w numerze m.in. rozmowę z Czerkawskim, a także artykuły o tematyce lifestylowej i biznesowej.
Odświeżony tytuł debiutuje jako dwumiesięcznik w cenie 19,90 zł. Wydawca nie podaje wielkości nakładu pisma.
Magazyn „Businessman Today” jest wydawany od 2015 roku. Jest kierowany do kierowników, menadżerów i właścicieli firm.
Dołącz do dyskusji: „Businessman Today” staje się dwumiesięcznikiem i trafia na urządzenia mobilne