Canal+ Polska z nową dyrektorką marketingu. Przeszła z RASP
W drugiej połowie października br. do zespołu Canal+ Polska dołączy Ewa Soroka, która obejmie stanowisko dyrektorki marketingu. Będzie odpowiedzialna za budowanie i realizację strategii marketingowej dla produktów i marki Canal+ oraz działania marketingowe skierowane do klientów B2C i B2B.
Na początku lipca portal Wirtualnemedia.pl informował, że Joanna Kloskowska przestała pełnić funkcję dyrektorki marketingu Canal+ Polska i rozstała się z firmą. Pełniącym obowiązki szefa marketingu został wówczas Adam Skręt. Sprawuje on w firmie funkcję digital growth director. Nie ujawniono przyczyn odejścia Kloskowskiej. Do Canal+ Polska dołączyła ona w 2018 roku.
Nowa szefowa marketingu wcześniej związana z Ringier Axel Springer Polska
Ewa Soroka jest związana z rynkiem mediów od niemal 15 lat. Specjalizuje się w projektach z obszaru transformacji cyfrowej oraz nowoczesnym, wielokanałowym marketingu. Przez ostatnie lata Ewa Soroka była związana z Ringier Axel Springer Polska. Ostatnio jako head of subscribers growth oraz dyrektor produktu zarządzała transformacją cyfrową i prowadziła działania na styku marketingu, produktu, akwizycji i retencji dla portalu Onet.pl, “Faktu”, Business Insider Polska, “Newsweeka”, “Przeglądu Sportowego” i “Forbesa”, co – jak zauważa Canal+ - pozwoliło RASP zbudować rozpoznawalną i unikalną usługę subskrypcyjną na polskim rynku.
Wcześniej zajmowała stanowisko head of Fakt.pl, gdzie zarządzała biznesowo rozwojem serwisu Fakt.pl oraz była związana z Media Impact Polska.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
- Ewa Soroka doskonale rozumie specyfikę i wyzwania świata mediów. Jej unikalne doświadczenie z obszaru marketingu, digitalu, produktu i sprzedaży oraz rozumienie perspektywy i zachowań klientów będą niezwykle cennym wsparciem przy realizacji działań marketingowych dla produktów i marki Canal+ - powiedziała Edyta Sadowska, prezes Canal+ Polska.
- Canal+ Polska posiada ugruntowaną pozycję na rynku płatnej telewizji i rozrywki, ale podobnie jak wiele firm z branży mediów transformuje swój biznes i staje się coraz silniejszym graczem na rynku usług i produktów cyfrowych. Taka zmiana wymaga spojrzenia na biznes z wielu nowych perspektyw i jest szansą na wdrożenie innowacyjnych rozwiązań, m.in. w obszarach marketingu czy komunikacji do klientów, dlatego cieszę się z możliwości dołączenia do zespołu Canal+ w tak ważnym dla firmy momencie - stwierdziła z kolei Ewa Soroka.
Canal+ Polska jest właścicielem platformy satelitarnej i serwisu streamingowego. W portfolio nadawcy w Polsce są: Canal+ Premium HD, Canal+ 4K Ultra HD, Canal+ 1, Canal+ 360 (do niedawna Canal+ Family), Canal+ Film, Canal+ Seriale, Canal+ Dokument, Canal+ Sport, Canal+ Sport 2, Canal+ Sport 3, Canal+ Sport 4, Canal+ Sport 5, Canal+ Now, MiniMini+, TeleToon+, Planete+, AleKino+, Novelas+, Novelas+ 1, Canal+ Kuchnia, Canal+ Domo, Canal+ Extra 1, Canal+ Extra 2, Canal+ Extra 3, Canal+ Extra 4, a 1 października ruszą wirtualne stacje Canal+ Extra 5-7.
Dołącz do dyskusji: Canal+ Polska z nową dyrektorką marketingu. Przeszła z RASP