Cannes Lions: Press, Design i Cyber rozdane. Polacy bez nagród
Grand Prix w kategorii reklamy prasowej przypadł agencji DDB South Africa za serię reklam baterii Energizer (Paint, Pants, Park i Spit). W żadnej z trzech honorowanych wczoraj kategorii Polacy nie zdobyli nagrody.
W sumie w kategorii Press rozdano 9 złotych, 29 srebrnych i 54 brązowe Lwy. W tej kategorii nominowane były trzy polskie prace agencji Saatchi & Saatchi za kampanię Ariela.
Przyznane pierwszy raz w historii Grand Prix w kategorii Design przypadło agencji Turner Duckworth: London and San Francisco za system identyfikacji wizualnej Coca-Coli. Przyznano również 12 złotych, 13 srebrnych i 13 brązowych Lwów. W tej kategorii na shortliście nie znalazła się żadna polska praca.
Cyber Lions podzielono na trzy Grand Prix. W kategorii Website and Interactive Campaigns nagrodę otrzymał Projector Tokyo za pracę "Uniqlo's" firmy Uniqlock. W kategorii Online Advertising - Mediafront Oslo za pracę "Sol Comments" dla Scandanavian Online, a w kategorii Viral Advertising 42 Entertainment Pasadena (USA) za "Year Zero" dla muzyka Trenta Reznora z NIN. W sumie w Cyber Lions rozdano 14 złotych, 27 srebrnych i 38 brązowych Lwów. Na shortliście Cyber były dwie polskie prace.
Interactive Agency of the Year została Lean Mean Fighting Machine z Londynu.
Wśród młodych kreatywnych w kategorii Print wygrali Holendrzy, a w Cyber Brazylijczycy.
Dołącz do dyskusji: Cannes Lions: Press, Design i Cyber rozdane. Polacy bez nagród