Clear Communication Group obsłuży PR-owo Diners Club Polska
Agencja Clear Communication Group odpowiada od września br. za kompleksową obsługę public relations Diners Club Polska.
Działania Clear Communication Group dotyczyć będą przede wszystkim pozycjonowania ekspertów firmy w zakresie edukacji finansowej oraz informowania o produktach oferowanych przez Diners Club. Agencja odpowiadać będzie między innymi za przygotowanie materiałów do współpracy z mediami oraz za koordynację tej współpracy. Zajmie się też komunikacją związaną z edukacją na temat produktów finansowych, szczególnie wykorzystania kart obciążeniowych przez firmy do obsługi wyjazdów i podróży służbowych.
Projekt dla Diners Club Polska realizowany będzie przez Marka Gieorgicę oraz Agnieszkę Jabłońską-Twaróg, partnerów w Clear Communication Group. Diner Club Polska wybrał agencje w konkursie ofert. Liczby i nazw pozostałych agencji nie podano.
Diners Club Polska wydaje karty obciążeniowe z okresem bez odsetkowym sięgającym 59 dni, przeznaczone dla małych i średnich firm, przedstawicieli wolnych zawodów i podróżników.
Dołącz do dyskusji: Clear Communication Group obsłuży PR-owo Diners Club Polska