SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

click community: Anna Ledwoń dyrektorem kreatywnym, Paweł Jóźwik general traffic managerem

Anna Ledwoń awansowała w agencji social mediowej click community na stanowisko dyrektora kreatywnego. Pracuje w niej od ponad roku.

Anna LedwońAnna Ledwoń

Jako dyrektor kreatywny Anna Ledwoń będzie odpowiadać za wszystkie kampanie social mediowe realizowane przez click community, zarządzanie zespołem specjalistów i community managerów w agencji oraz rozwój jej oferty zgodnie z pojawiającymi się trendami.

Wcześniej te obowiązki wypełniał Paweł Jóźwik, zajmując stanowisko community managera. Obecnie jako general traffic manager będzie zajmować się w agencji tworzeniem nowego działu click performance.

Anna Ledwoń w click community pracuje od czerwca ub.r., poprzednio jako social media specialist obsługiwała kampanie dla głównych  klientów agencji. Wcześniej przez prawie dwa lata pełniła taką samą funkcję w InVette Group.

Dołącz do dyskusji: click community: Anna Ledwoń dyrektorem kreatywnym, Paweł Jóźwik general traffic managerem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl