click community: Anna Ledwoń dyrektorem kreatywnym, Paweł Jóźwik general traffic managerem
Anna Ledwoń awansowała w agencji social mediowej click community na stanowisko dyrektora kreatywnego. Pracuje w niej od ponad roku.
Jako dyrektor kreatywny Anna Ledwoń będzie odpowiadać za wszystkie kampanie social mediowe realizowane przez click community, zarządzanie zespołem specjalistów i community managerów w agencji oraz rozwój jej oferty zgodnie z pojawiającymi się trendami.
Wcześniej te obowiązki wypełniał Paweł Jóźwik, zajmując stanowisko community managera. Obecnie jako general traffic manager będzie zajmować się w agencji tworzeniem nowego działu click performance.
Anna Ledwoń w click community pracuje od czerwca ub.r., poprzednio jako social media specialist obsługiwała kampanie dla głównych klientów agencji. Wcześniej przez prawie dwa lata pełniła taką samą funkcję w InVette Group.
Dołącz do dyskusji: click community: Anna Ledwoń dyrektorem kreatywnym, Paweł Jóźwik general traffic managerem