Credit Agricole reklamuje Przejrzysty Kredyt Gotówkowy
Rozpoczęła się kampania reklamująca Przejrzysty Kredyt Gotówkowy oferowany przez bank Credit Agricole. Akcję, prowadzoną w radiu i internecie, przygotowały firmy Just, Point of View, Arena Media i Value Media.
Kampania informuje, że w ramach promocji, która potrwa do 10 marca, Przejrzysty Kredyt Gotówkowy jest dostępny, niezależnie od jego kwoty, oprocentowaniem nominalnym wynoszącym zero przez 24 miesiące. Natomiast klienci, którzy mają lub założą konto osobiste w Credit Agricole i będą otrzymywać na nie stałe wpływy, mogą skorzystać z obniżenia raty kredytu do 5 proc. (maksymalnie o 300 zł miesięcznie).
Bohaterką spoty radiowego jest znana lektorka Krystyna Czubówna, która zadaje przechodniom pytanie „Czy przejrzyste może być czytelne?”.
Działania reklamowe oprócz radia (Radio ZET i stacje z Grupy RMF) obejmuje internet.
Kreację kampanii przygotowała agencja Just, reklamy internetowe - agencja Point of View, a zakupem mediów zajęły się domy mediowe Arena Media i Value Media.
Dołącz do dyskusji: Credit Agricole reklamuje Przejrzysty Kredyt Gotówkowy