Cube Group i Call One wspólnie w direct marketingu
Cube Group i Call One nawiązały strategiczną współpracę w obszarze obsługi klientów w direct marketing. Firmy razem będą oferować usługi z tego zakresu.
Cube Group, agencja specjalizująca się w prowadzeniu działań marketingowych rozliczanych za efekt, oraz Call One, firma z branży call center, będą razem oferować usługi direct marketingowe. Kompetencji Call One pozwalają włączyć do wspólnej oferty generowanie, jakościowanie i hierarchizowanie leadów w zależności od informacji uzyskanych podczas rozmowy telefonicznej z potencjalnym klientem. Natomiast rozwiązania stosowane przez Cube Group umożliwiają łączenie źródeł ruchu internetowego z określonymi efektami sprzedażowymi, które wygenerowali klienci.
– Wspólna oferta Cube Group i Call One gwarantuje najwyższą jakość usług, przy minimalizacji kosztów oraz zaangażowania w proces sprzedażowy, co daje naszym klientom dużą oszczędność czasu – przekonuje Andrzej Cudny, prezes zarządu Cube Group. – Generowanie leadów to bez wątpienia przyszłość działań marketingowych czy sprzedażowych, a połączenie tego narzędzia z telemarketingiem gwarantuje bezpośrednie dotarcie do potencjalnych odbiorców oraz zwiększa możliwości sprzedaży danego towaru czy usługi o co najmniej 100 proc. – dodaje Aneta Michałkowicz, wiceprezes zarządu i dyrektor operacyjny Call One.
Dołącz do dyskusji: Cube Group i Call One wspólnie w direct marketingu