CUK Ubezpieczenia z nowym logo, witryną i kanałem na YouTube (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa CUK Ubezpieczenia, w której firma prezentuje swoje odnowione logo.
Poprzednim logo CUK Ubezpieczenia istniało przez dziesięć lat. W nowym znaku zastosowano lifting z zachowaniem charakteru dotychczasowego wzoru.
Zmieniony design ma w większym stopniu nawiązywać do podstawy działalności CUK, czyli multiagencyjności.
W ramach kampanii przez 10 dni w wybranych oddziałach TVP (Gdańsk, Bydgoszcz, Olsztyn, Poznań, Warszawa i Łódź) emitowany będzie spot reklamowy, w którym firma przypomina, że porównanie ofert różnych towarzystw oznacza zakup tańszego ubezpieczenia. W serwisie YouTube ruszył także firmowy profil "CUKubezpieczenia"
Zmienione logo widnieje również na odnowionej stronie internetowej www.cuk.pl.
Nowe logo CUK Ubezpieczenia oraz kolorystyka mają być stopniowo wprowadzane do wszystkich materiałów firmowych oraz w punktach partnerskich.
Dołącz do dyskusji: CUK Ubezpieczenia z nowym logo, witryną i kanałem na YouTube (wideo)