Cut the Mustard odpowiada za social media H&M na pięciu rynkach
Agencja Cut the Mustard zwyciężyła w przetargu na obsługę kanałów social media H&M na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Będzie pracować dla tej marki odzieżowej przez dwa lata.
Agencja rozpoczyna obsługę H&M z początkiem lutego. Szczegółów przetargu, w którym zwyciężyła firmy nie ujawniają.
Przez dwa lata Cut the Mustard będzie wspierać szwedzką markę odzieżową w zakresie strategii, kreacji i egzekucji w kanałach social media.
Będzie współpracować z nią na 5 rynkach Europy Środkowo – Wschodniej: polskim, czeskim, słowackim, rumuńskim i węgierskim.
Przez ostatnie dwa lata firmy współpracowały projektowo. Agencja odpowiadała m.in. za ideę kreatywną i komunikację muzycznych wydarzeń specjalnych „H&M Dworzec” oraz „H&M Music”, a także za taktyczną aktywację social media „Walentynki bez cenzury” przeprowadzoną w kanałach własnych marki. Zrealizowano również działania content wideo „H&M Konfrontacja Stylów Męskich”, składające się z serii męskich pojedynków nawiązujących stylistyką do zawodowych gal bokserskich. Materiały wideo opublikowane zostały na kanałach social media Newonce, a także na profilach influencerów.
Cut The Mustard zajmuje się planowaniem i przygotowaniem strategii oraz kreacji, a także pełną realizacją kampanii w duchu digital-first. Wśród klientów agencji znajdują się m.in. Kompania Piwowarska, Aegon, H&M, British Automotive Polska, Dawtona czy Happy Color.
Dołącz do dyskusji: Cut the Mustard odpowiada za social media H&M na pięciu rynkach