SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Cyfrowy Polsat: internet kierujemy także do młodych ludzi z miast (wideo)

Cyfrowy Polsat wraz z wprowadzeniem usługi dostępu do internetu w technologii LTE, poszerzy grupę docelową o młodych, bogatszych mieszkańców dużych miast. Do nich m.in. kierowana będzie też kampania tego produktu, obejmująca telewizję, prasę, radio i internet.

Beata Białkowska, dyrektor marketingu Cyfrowego Polsatu, tłumaczy w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że 60 proc. osób, które zgłosiły się do testów LTE to młodzi ludzie z miast powyżej 200 tys. mieszkańców, w tym studenci. Dlatego operator zdecydował o skierowaniu również do nich oferty internetowej i jej komunikacji. Dotychczas jedynym targetem platformy były rodziny, głównie mieszkające w mniejszych ośrodkach miejskich i na obrzeżach miast.

Kampania promocyjna usługi LTE rusza w środę 31 sierpnia br. Na jej potrzeby powstały dwie wersje spotu telewizyjnego, pierwsza przedstawia młodych ludzi korzystających z internetu LTE w kawiarni, zaś w krótszej wersji widzimy m.in. młodzież na deskorolkach.


Spoty telewizyjne oglądać będzie można w TVP 1, TVP 2, Polsacie, TVN, TV Puls i TVN 7, a także w kanałach tematycznych Polsatu, At Media, Discovery czy stacjach TVN 24, 4fun.tv. Spoty radiowe  można będzie usłyszeć na antenach RMF FM, RMF Maxxx, Radia ZET, Radia Eska, Roxy i Radia PiN. Działania w prasie obejmą, m.in. “Newsweek Polska”, “Komputer Świat”, “Auto Świat”, a w internece – Gadu Gadu, Onet.pl, nk, Ipla, serwisy Netshare i wyszukiwarki.


Kreację kampanii przygotował dział komunikacji Cyfrowego Polsatu i agencja Clos Brothers. Za produkcję spotu reklamowego odpowiadało CineArt Production, postprodukcję - studio Nextmedia, a za planowanie i zakup mediów - firmy PHD i Redefine.

Dołącz do dyskusji: Cyfrowy Polsat: internet kierujemy także do młodych ludzi z miast (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
tysiak
w tytule jest napisane, że oferta kierowana do bogatszych a później, że do studentów - to sie kupy nie trzyma :D
odpowiedź