Czarno-biały spot reklamuje Karmi Black w butelce (wideo)
W telewizji wystartowała kampania reklamowa wprowadzająca piwoKarmi Black w butelce. W akcji wykorzystywany jest czarno-białyspot pokazujący odświeżony wizerunek marki.
Rozpoczęta właśnie wizerunkowa kampania reklamowa piwa KarmiBlack podkreśla, że jest ono dostępne w transparentnej 0,4-litrowejbutelce, której kształt kojarzy się z kobiecością, a złoty, biały ibrązowy kolor podkreśla smak tego napoju. W akcji pod hasłem "Karmichwile" wykorzystywany jest czarno-biały spot przedstawiającyprzyjaciół spędzających wspólnie przyjemne chwile. - Pokazujemy, żealkoholowe Karmi Black jest doskonałym dopełnieniem nie tylkokobiecych spotkań w gronie najbliższych osób - opisuje JoannaDmochowska, brand manager Karmi.
Kampania, której kreację przygotowała agencja reklamowa Red8Communications, prowadzona jest w TVN i Polsacie. Zakupem mediów napotrzeby tej akcji zajął się dom mediowy OMD Media Direction.
Dołącz do dyskusji: Czarno-biały spot reklamuje Karmi Black w butelce (wideo)