Dariusz Maciołek za Andrzeja Mytycha na czele komunikacji i zarządzania marką w Aviva Polska
Dariusz Maciołek objął stanowisko dyrektora komunikacji i zarządzania marką w firmie ubezpieczeniowej Aviva Polska. Zastąpił na nim Andrzeja Mytycha, który po 10 latach pracy zdecydował się odejść ze spółki.
Jako dyrektor komunikacji i zarządzania marką Dariusz Maciołek odpowiada w Aviva Polska m.in. za opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowej marek Aviva i Expander, tworzenie strategii dla wszystkich linii produktowych w ramach podejścia multichannel, rozwój kanałów społecznościowych oraz CSR i PR.
Do lipca br. Dariusz Maciołek był dyrektorem marketingu PGE Polskiej Grupy Energetycznej, został tam zastąpiony przez Michała Witkowskiego. Odpowiadał za całokształt działań marketingowych: strategię marketingową oraz aktywności sponsoringowe. Z PGE związany był od czerwca 2014 roku. Wcześniej przez sześć lat związany był z PZU, gdzie pełnił funkcję kierownika mediów i e-marketingu oraz marketing manager pracował także w RaboDirect czy International Personal Finance (Provident).
W Aviva Polska Maciołek zastępuje Andrzeja Mytycha, który postanowił odejść z firmy. Niedługo ma poinformować o swoich dalszych planach zawodowych.
W Grupie Aviva Mytych pracował przez 10 lat. Najpierw przez blisko sześć lat jako head of brand, a od stycznia ub.r. jako dyrektor komunikacji i zarządzania marką.
Dołącz do dyskusji: Dariusz Maciołek za Andrzeja Mytycha na czele komunikacji i zarządzania marką w Aviva Polska