Dentsu Aegis Network przejęło agencję Filter
Sieć reklamowa Dentsu Aegis Network (w Polsce należą do niej takie agencje, jak Carat, Amplifi) przejęła agencję Filter z Seattle specjalizującą się w projektowaniu i marketingu cyfrowym.
W wyniku przejęcia agencja zmienia nazwę na Filter A Merkle Company. Kierować nią będzie dotychczasowy szef Filter, Joe Melanson.
Dotychczasowy prezes agencji Filter Kristin Knight będzie pełnić funkcję doradcy strategicznego, a dyrektor finansowy Terry Harnich, pozostanie w ramach zespołu zarządzającego.
Dentsu wyjaśnia, że przejęcie agencji Filter ma pomóc rozwinąć usługi agencje Merkle w obszarze wirtualnej rzeczywistości i możliwości projektowania 3D.
Dave Brain, wiceprezes Merkle powiedział: - Jestem szczególnie podekscytowany doświadczonym zespołem kierownictwa agencji Filter i modelem zaangażowania dla klientów, który oparty jest na oddelegowywaniu zespołów do bezpośredniej współpracy u klienta. Ten model dostaw usług zyskuje popularność w wielu branżach i jest szczególnie popularny wśród firm innowacyjnych, takich jak Google, Facebook, T-Mobile, Microsoft i Amazon.
To już piąte przejęcie Merkle w ciągu 12 miesięcy, a zarazem 11. po dołączeniu do Dentsu Aegis Network w 2016 roku.
Firmy nie zdradzają szczegółów i warunków, na jakich dokonano przejęcia.
Dołącz do dyskusji: Dentsu Aegis Network przejęło agencję Filter