Dentsu Aegis Network przejęło agencję HelloWorld
Sieć Dentsu Aegis Network przejęła wyspecjalizowaną w promocji i marketingu lojalnościowym agencję HelloWorld, by dzięki tej akwizycji wzmocnić ofertę kupionej niedawno firmy Merkle.
Firma z siedzibą w Michigan, pracująca dla takich klientów, jak Coca-Cola, Johnson&Johnson, Microsoft zmieniła nazwę na HelloWorld Merkle Company.
Jej akwizycja oznacza przejęcie zespołu 370 pracowników i wewnętrznej platformy technologicznej HelloWorld i włączenie ich w struktury Dentsu. Sieć liczy, że dzięki temu wzmocni ofertę przejętej niedawno agencji Merkle, m.in. poprzez dodanym rozwiązaniom lojalnościowym, marketingowi relacji z klientami, usługom w zakresie technologii dla przedsiębiorstw.
Założona w 1999 roku i mająca biura w Detroit, Seattle, Chicago, Nowym Jorku i Los Angeles agencja HelloWorld znana jest z realizacji m.in. programów lojalnościowych, usług komunikacyjnych i analitycznych.
Michael Hemsey, wiceprezes Merkle powiedział, że przejęcie HelloWorld zwiększa skalę agencji Merkle w dostarczaniu strategii lojalnościowych, technologii i usług zaangażowania.
Dołącz do dyskusji: Dentsu Aegis Network przejęło agencję HelloWorld