Deskartes z nową nazwą i ofertą
Agencja reklamowa Deskartes wprowadziła do swojej nazwy człon „health communication”. Jednocześnie firma rozszerzyła obszar działalności.
Uzupełnienie nazwy agencji Deskartes o człon „health communication” ma podkreślać jej specjalizację na rynku zdrowia. – Skupiamy na tej branży, dzięki czemu możemy zaoferować wiedzę i rozwiązania, które są bardzo dobrze dopasowane do specyficznych potrzeb klientów – opisuje Rafał Tomicki, współwłaściciel i dyrektor kreatywny agencji.
Jednocześnie Deskartes: health communication rozszerza obszar swojej działalności – oprócz segmentu leków na receptę będzie obsługiwać OTC, suplementy diety i dermokosmetyki, a planuje również wejście do branży ekologii i zdrowego stylu życia. Agencja oferuje przygotowanie i realizację działań ATL i BTL połączonych z PR-em, event-marketingiem i aktywnością w nowych mediach.
Dołącz do dyskusji: Deskartes z nową nazwą i ofertą