SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dorota Gardias w kampanii kroplu do oczu Ektin

Dziennikarka i prezenterka Dorota Gardias została twarzą kampanii „Otwórz oczy na alergię” marki kropli do oczu Ektin (Bausch & Lomb).

Kampania „Otwórz oczy na alergię” skierowana jest do Polaków cierpiących na dolegliwości oczu charakterystyczne dla alergii. Celem marki Ektin jest zbudowanie świadomości, jak zadbać o oczy alergika.   

Działania z Dorotą Gardias obejmują konto prezenterki na Instagramie. Tam zrealizowano serię pytań i odpowiedzi na temat zagadnień alergicznych. Na pytania odpowiadała ekspertka kampanii - dr n. med. Marta Kołacińska-Flont.

Kampania obejmuje też media relations, współpracę contentową z serwisem Medonet oraz influencer maretingu.

Ekspertka kampanii dr n. med. Marta Kołacińska-Flont wystąpi w podcastach ZdrowoTOK (Onet), RadioKlinika, a także w podcaście ekologicznym Pauliny Górskiej, gdzie opowie o związkach między rosnącą liczbą alergików a zanieczyszczeniem środowiska i zmianami klimatu.

Za realizację kampanii odpowiada agencja 38 Content Communication.

Dołącz do dyskusji: Dorota Gardias w kampanii kroplu do oczu Ektin

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
XD
"KROPLU" do oczu jeszcze nie używałem.
odpowiedź
User
Ola
Nie skorzystam z tej zachety !
odpowiedź