Drutex z nowym logo i hasłem „Engineered for you”
Firma Drutex, producent okien i drzwi odświeża wizerunek i wprowadza nowe logo - po raz pierwszy od 22 lat. Planuje też nową kampanię reklamową w pierwszych miesiącach przyszłego roku.
Firma Drutex wprowadzając nowe logo i odświeżając wizerunek chce podkreślić takie aspekty swojej działalności, jak kompleksowa oferta, różnorodność systemów okienno-drzwiowych, sprawny serwis, indywidualne rozwiązania itp.
Nowe logo Drutex nawiązuje do znaku, który obowiązywał w firmie od 1994 roku. Nowy znak ma być bardziej elegancki i nowoczesny, ale też prostszy i bardziej czytelny. Sygnet wykorzystuje budowę litery ,,D” zaczerpniętą z nazwy marki i odwołuje się poprzez przestrzeń wnętrza litery do najważniejszej grupy produktów Drutexu - okien.
Zmianom nowego logo i identyfikacji wizualnej towarzyszy również zmiana claimu reklamowego firmy. Dotychczasowe hasło „Drutex- Najlepsze Okna” zostaje zastąpione claimem „Drutex- Engineered for you”. Nowe hasło ma komunikować w sposób bardziej wyraźny i bezpośredni misję firmy polegającą na dostarczaniu klientom produktów nowoczesnych i zaawansowanych technologicznie, a jednocześnie „szytych na miarę” i w pełni dopasowanych do indywidualnych potrzeb odbiorców na całym świecie.
- Chcemy, aby krótki slogan na polskim i zagranicznych rynkach był wymawiany w języku angielskim, co jest dość popularną praktyką w odniesieniu do marek prowadzących działalność na większości światowych rynków, dla firm o globalnych aspiracjach. Hasło odzwierciedla naszą politykę związaną z tworzeniem produktów w pełni zindywidualizowanych. Nasze produkty tworzone są na indywidualne zamówienie klienta i ograniczone wyłącznie jego wyobraźnią. Nasza przewaga tkwi w technologii i indywidualnym podejściu do klienta. Nowy slogan ma tę filozofię podkreślić jeszcze wyraźniej - mówi prezes firmy Leszek Gierszewski.
1994
2006
2016
Nowe logo może być wykorzystywane zarówno z jak i bez motto „Engineered for you”. Sam sygnet występować będzie obecnie jako samodzielny znak rozpoznawczy firmy. Nowy system komunikacji marketingowej i identyfikacji będzie sukcesywnie wprowadzany w drukach oraz na wszystkich wykorzystywanych do tej pory nośnikach. Drutex stopniowo wprowadzi go również w swojej sieci partnerów handlowych na całym świecie. Stare logo będzie można jeszcze zobaczyć w niektórych materiałach do wyczerpania zapasów. W przypadku punktów partnerskich okres przejściowy zmiany logo ze starego na nowe będzie wynosił ok. dwóch lat.
Wprowadzeniu nowego logo towarzyszyć będzie kampania reklamowa realizowana zarówno w Polsce jak i na rynkach zagranicznych. Kampania reklamowa planowana jest na pierwszy kwartał 2017 roku.
Dołącz do dyskusji: Drutex z nowym logo i hasłem „Engineered for you”