SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Duże spadki na rynku miesięczników młodzieżowych

Sierpień 2007: Większość miesięczników skierowanych do młodzieży zanotowała mniejszą sprzedaż niż rok wcześniej.

Miesięcznik ''Dziewczyna" (Wydawnictwo Axel Springer Polska) osiągnął w sierpniu 2007 roku średnią sprzedaż ogółem na poziomie 225 066 egz. (spadek o 10,2 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2006) - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy na temat sprzedaży miesięczników młodzieżowych opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu uplasował się "Twist" (Wydawnictwo Bauer) z wynikiem 211 154 egz. (spadek o 14,2 proc.) a na trzecim 'Fun Club' (Bauer Polska) ze średnią sprzedażą 126 567 egz.(spadek o 3,8 proc.).

sierpień

2007 2006
ZKDP Sprzedaż ogólem
Dziewczyna 225066 250730
Twist 211154 246126
Fun Club 126567 131614
Popcorn 105643 150163
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki 81668 78415

2007

sierpień lipiec
ZKDP Sprzedaż ogólem
Dziewczyna 225066 198154
Twist 211154 170431
Fun Club 126567 132247
Popcorn 105643 159023
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki 81668 82083

Dołącz do dyskusji: Duże spadki na rynku miesięczników młodzieżowych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl