Dzieci najchętniej oglądają Polsat. Nickelodeon lepszy od Dwójki (raport)
W lutym 2014 roku najpopularniejszym kanałem wśród dzieci w wieku od 4 do 12 lat był Polsat. W czołówce - oprócz stacji z tzw. „wielkiej czwórki” - znalazły się też Nickelodeon i TV Puls. Ranking top 20 stacji w raporcie Wirtualnemedia.pl.
W lutym 2014 roku pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych stacji telewizyjnych wśród widzów mających od 4 do 12 lat należało do Polsatu. Udział tego kanału w rynku telewizyjnym względem analogicznego okresu ub.r. zmniejszył się o 14,47 proc. i wyniósł 10,99 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
>>> TVP1 zdystansowała konkurencję, rekord Puls 2. Programy sportowe hitami lutego
Drugie miejsce zajęła stacja TVN, której udział wzrósł o 5,23 proc. i wyniósł 8,45 proc. Na trzeciej lokacie znalazła się TVP1, tracąca 5,41 proc. do 5,77 proc.
Na czwartym miejscu uplasował się Nickelodeon - będący najwyżej w zestawieniu kanał dziecięcy. Jego udział wzrósł o 1,17 proc. do 5,18 proc. W lutym 2013 roku stacja ta zajmowała miejsce szóste.
Pierwszą piątkę zestawienia zamyka TVP2, której udział zmniejszył się o 4,66 proc. i wyniósł 5,11 proc. Oczko niżej znalazł się kanał TV Puls, który awansował z miejsca jedenastego. Jego średni udział w badanym okresie wyniósł 4,75 proc., po wzroście o 20,87 proc.
Największy wzrostem udziału w rankingu top 20 programów pochwalić się mógł BBC CBeebies (1,38 proc. udziału; w górę o 160,38 proc.), z kolei najwięcej stracił Disney XD (2,40 proc. udziału; w dół o 41,89 proc.).
W pierwszej dziesiątce rankingu uplasowały się jeszcze takie stacje jak: MiniMini+ (4,50 proc. udziału; spadek o 20,91 proc.), Nick Jr (4,41 proc.; wzrost o 121,61 proc.), Puls 2 (4 proc.; + 53,85 proc.) oraz Disney Channel (3,98 proc.; - 18,61 proc.).
Wirtualnemedia.pl | Wszyscy 4-12 | |
DVB-T | luty | |
Stacja | 2014 | 2013 |
Polsat | 10,99% | 12,85% |
TVN | 8,45% | 8,03% |
TVP1 | 5,77% | 6,10% |
Nickelodeon | 5,18% | 5,12% |
TVP2 | 5,11% | 5,36% |
TV Puls | 4,75% | 3,93% |
MiniMini+ | 4,50% | 5,69% |
Nick Jr | 4,41% | 1,99% |
PULS 2 | 4,00% | 2,60% |
Disney Channel | 3,98% | 4,89% |
Cartoon Network | 3,82% | 4,85% |
Disney Junior | 3,24% | 4,77% |
TV4 | 2,69% | 2,12% |
Disney XD | 2,40% | 4,13% |
TVN7 | 1,90% | 2,24% |
BBC CBeebies | 1,38% | 0,53% |
Nickelodeon HD | 1,34% | 1,22% |
Polo TV | 1,24% | 0,89% |
Boomerang | 1,21% | 1,03% |
Polsat2 | 1,07% | 1,15% |
Dołącz do dyskusji: Dzieci najchętniej oglądają Polsat. Nickelodeon lepszy od Dwójki (raport)