Dziecięca rozmowa przy śniadaniu w reklamach kaszki Zbożaki (wideo)
Nestlé Polska wprowadziło do sprzedaży nowy produkt - przeznaczoną dla młodszych dzieci kaszkę z płatkami Zbożaki. Towarzyszy temu kampania reklamowa przygotowana przez firmy Publicis Poland, MEC i BrandLab.
Zbożaki to kaszka z płatkami i dodatkami owoców. Jest dostępna w pięciu wariantach smakowych: truskawkowym, malinowym, bananowym, morelowym i trzech owoców. Jest przeznaczona dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Sugerowana cena detaliczna opakowania 250 g to 6,99 zł.
Kampania reklamująca Zbożaki podkreśla, że zawierają one wapń, żelazo i niezbędne witaminy, które wspomagają koncentrację i energię u dzieci, wspierając ich rozwój. Produkt jest prezentowany jako świetnie nadający się na dziecięce śniadanie.
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Akcja reklamowa startuje 1 września. Będzie prowadzona w telewizji (m.in. TVN, Polsat, TVP1, TVP2, kanały tematyczne z oferty TVN i Polsatu), kinach (sieci Cinema City i Imax), internecie (m.in. Onet.pl, serwisy VoD, YouTube, Facebook) oraz punktach sprzedaży (materiały POS, działania edukacyjne animatorek żywieniowych skierowane do matek małych dzieci).
Kreacją reklam zajęła się agencja Publicis Poland, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC, a działania public relations realizuje agencja BrandLab.
Dołącz do dyskusji: Dziecięca rozmowa przy śniadaniu w reklamach kaszki Zbożaki (wideo)