„Dzięki Bogu już weekend” straciło 400 tys. widzów. 2,4 mln zł z reklam
Czwartą serię „Dzięki Bogu już weekend” oglądało średnio 847 tys. osób, o 400 tys. widzów mniej niż trzecią edycję pokazywaną wiosną 2014 roku. Produkcja przegrała walkę o widza ze wszystkimi głównymi konkurentami w rynku, a wpływy z reklam wyniosły 2,38 mln zł.
Widowisko „Dzięki Bogu już weekend 4” emitowane było na antenie TVP2 w piątki o godz. 22.20, w okresie od 4 marca do 27 maja br. Jego średnia widownia wyniosła 847 tys. osób przy udziale na poziomie 8,19 proc. wśród wszystkich widzów oraz 8,38 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów w analizowanym okresie zgromadził pierwszy odcinek formatu, który przyciągnął przed telewizory uwagę 1,12 mln osób.
Trzy topowe odcinki audycji
Wirtualnemedia.pl |
Wszyscy 4+ |
|||
Data |
Start |
Koniec |
AMR |
SHR% |
04-03-2016 |
22:21:57 |
23:27:49 |
1 116 588 |
10,19% |
11-03-2016 |
22:22:18 |
23:27:07 |
977 456 |
9,55% |
18-03-2016 |
22:25:06 |
23:29:07 |
969 036 |
10,06% |
Trzecią edycję „Dzięki Bogu już weekend”, pokazywaną wiosną 2014 roku (tj. w okresie od 7 marca do 23 maja) śledziło średnio 1,25 mln widzów, co przełożyło się odpowiednio na 9,89 proc. oraz 10,29 proc. udziału. Oznacza to spadek o 400 tys. oglądających. Wówczas program pokazywany był o godz. 21.45.
Kabaretowy program przegrał walkę o widza ze wszystkimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce zajął TVN, emitujący w tym czasie filmy fabularne, co dało mu 10,54 proc. udziału. Dalej uplasowały się: Polsat (filmy; 9,91 proc.) oraz TVP1 (również pasmo filmowe; 8,60 proc.).
Wśród widzów w grupie komercyjnej Dwójka zajęła trzecie miejsce - stacja wygrała tutaj z Jedynką.
Oglądalność programu na tle konkurencji
Wirtualnemedia.pl |
Wszyscy 4+ |
Wszyscy 16-49 |
||
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
TVN |
1 091 066 |
10,54% |
713 820 |
15,41% |
Polsat |
1 025 989 |
9,91% |
587 488 |
12,68% |
TVP1 |
890 376 |
8,60% |
237 296 |
5,12% |
TVP2 - Dzięki Bogu już weekend 4 |
847 048 |
8,19% |
388 417 |
8,38% |
Wpływy reklamowe przy emisji „Dzięki Bogu już weekend 4” wyniosły 2,38 mln zł. (dane cennikowe netto, bez rabatów).
W „Dzięki Bogu już weekend” prezentowane są skecze i piosenki, a twórcy kabaretowi komentują bieżące wydarzenia w krzywym zwierciadle satyry.
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w kwietniu br. wyniósł 8,99 proc.
Dołącz do dyskusji: „Dzięki Bogu już weekend” straciło 400 tys. widzów. 2,4 mln zł z reklam