SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Dzięki Bogu już weekend” straciło 400 tys. widzów. 2,4 mln zł z reklam

Czwartą serię „Dzięki Bogu już weekend” oglądało średnio 847 tys. osób, o 400 tys. widzów mniej niż trzecią edycję pokazywaną wiosną 2014 roku. Produkcja przegrała walkę o widza ze wszystkimi głównymi konkurentami w rynku, a wpływy z reklam wyniosły 2,38 mln zł.

Widowisko „Dzięki Bogu już weekend 4” emitowane było na antenie TVP2 w piątki o godz. 22.20, w okresie od 4 marca do 27 maja br. Jego średnia widownia wyniosła 847 tys. osób przy udziale na poziomie 8,19 proc. wśród wszystkich widzów oraz 8,38 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów w analizowanym okresie zgromadził pierwszy odcinek formatu, który przyciągnął przed telewizory uwagę 1,12 mln osób.

Trzy topowe odcinki audycji

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

Data

Start

Koniec

AMR

SHR%

04-03-2016

22:21:57

23:27:49

1 116 588

10,19%

11-03-2016

22:22:18

23:27:07

977 456

9,55%

18-03-2016

22:25:06

23:29:07

969 036

10,06%

Trzecią edycję „Dzięki Bogu już weekend”, pokazywaną wiosną 2014 roku (tj. w okresie od 7 marca do 23 maja) śledziło średnio 1,25 mln widzów, co przełożyło się odpowiednio na 9,89 proc. oraz 10,29 proc. udziału. Oznacza to spadek o 400 tys. oglądających. Wówczas program pokazywany był o godz. 21.45.

Kabaretowy program przegrał walkę o widza ze wszystkimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce zajął TVN, emitujący w tym czasie filmy fabularne, co dało mu 10,54 proc. udziału. Dalej uplasowały się: Polsat (filmy; 9,91 proc.) oraz TVP1 (również pasmo filmowe; 8,60 proc.).

Wśród widzów w grupie komercyjnej Dwójka zajęła trzecie miejsce - stacja wygrała tutaj z Jedynką.

Oglądalność programu na tle konkurencji

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

Wszyscy 16-49

Stacja

AMR

SHR %

AMR

SHR %

TVN

1 091 066

10,54%

713 820

15,41%

Polsat

1 025 989

9,91%

587 488

12,68%

TVP1

890 376

8,60%

237 296

5,12%

TVP2 - Dzięki Bogu już weekend 4

847 048

8,19%

388 417

8,38%

Wpływy reklamowe przy emisji „Dzięki Bogu już weekend 4” wyniosły 2,38 mln zł. (dane cennikowe netto, bez rabatów).

W „Dzięki Bogu już weekend” prezentowane są skecze i piosenki, a twórcy kabaretowi komentują bieżące wydarzenia w krzywym zwierciadle satyry.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w kwietniu br. wyniósł 8,99 proc.

Dołącz do dyskusji: „Dzięki Bogu już weekend” straciło 400 tys. widzów. 2,4 mln zł z reklam

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Adamo023
Przykro, bo gdy program był na żywo miał w większości bardzo dobre odcinki. Ta wersja była tragiczna - promowanie szczególnie nieśmiesznych Fair Play Crew i ogólna nuda - no sory, ale gdzie tu ten śmiech, którym dyr się tak zachwycał?
0 0
odpowiedź
User
armi
Od jesieni 2016 r. gwiazdą TVP będzie Ryszard Makowski. Mam nadzieję że na żywo.
0 0
odpowiedź
User
prawnik
Boga w to nie mieszajmy. Nie będziesz wzywał imienia Pana Boga swego nadaremno.
0 0
odpowiedź