„Dziewczyny ze Lwowa” w nowym paśmie zyskały widzów. TVP1 wiceliderem
Czwarty sezon „Dziewczyn ze Lwowa” oglądało średnio 1,65 mln widzów, o 90 tys. osób więcej niż pokazywany rok temu trzeci sezon produkcji w sobotnim paśmie. TVP1 w czasie emisji produkcji zajęła drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 8,06 mln zł.
Serial „Dziewczyny ze Lwowa 4” nadawany był w TVP1 w piątki o godz. 20.35, w okresie od 13 września do 20 grudnia br. Jego średnia oglądalność wyniosła 1,65 mln widzów przy udziale w rynku telewizyjnym na poziomie 11,30 proc. w grupie 4+, 4,64 proc. w 16-49 i 6,90 proc. w 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Największą widownię, wynoszącą 2,01 mln oglądających, zgromadził finałowy odcinek serialu.
Dla porównania, pokazywaną jesienią ub.r. trzecią edycję „Dziewczyn ze Lwowa” pokazywaną w soboty o godz. 20.30 oglądało o 90 tys. widzów mniej. Premierowe odcinki serialu śledziło wówczas średnio 1,56 mln osób, a udział TVP1 wynosił 10,68 proc. w grupie 4+, 5,10 proc. w 16-49 i 7,12 proc. w 16-59.
TVP1 w paśmie nadawania „Dziewczyn ze Lwowa 4” zajęła drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym paśmie był Polsat, emitujący wówczas gł. widowisko „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” i filmy fabularne, którego udział wśród wszystkich widzów wyniósł 13,89 proc. Trzecia była TVP2 (gł. „Czar par”; 9,52 proc. udziału), a najsłabiej wśród tzw. „wielkiej czwórki” wypadł TVN (filmy w paśmie „Superkino”; 7,32 proc.).
Z kolei w grupach 16-49 i 16-59 TVP1 zajęła ostatnie miejsce wśród analizowanych stacji.
Wpływy reklamowe z 13 odcinków czwartej edycji serialu wyniosły 8,06 mln zł, podczas gdy trzecia odsłona przyniosła z reklam 5,01 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
„Dziewczyny ze Lwowa” to serial obyczajowo-komediowy produkowany dla TVP1 przez Studio A, należące do ATM Grupy. Opowiada perypetie czterech młodych dziewczyn: Uljany (w tej roli Anna Gorajska), Poliny (Magdalena Wróbel), Olyi (Katarzyna Ucherska) i Swietłany (Anna Maria Buczek), które po stracie pracy we Lwowie przyjeżdżają do Warszawy w poszukiwaniu lepszego życia i nowych perspektyw dla siebie oraz bliskich, których zostawiły na Ukrainie.
Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,73 proc.
Dołącz do dyskusji: „Dziewczyny ze Lwowa” w nowym paśmie zyskały widzów. TVP1 wiceliderem
Slabizna nie serial, szkoda.