"Echo Miasta" zaoferuje pakiety z wydawcami prasy regionalnej
Na skutek upadku Domu Prasy Regionalnej Mediatak, wydawca "EchaMiasta" Spółka Media4mat, podjęła decyzję dotycząca inwestycji wrozwój działu sprzedaży agencyjnej. Chce zaoferować wspólne pakietyz dziennikiem "Polska" i Mediami Regionalnymi.
Jest miejsce na więcej podmiotów na rynku - powiedział wczorajRafał Wiśniewski, koordynator projektu prasowego Media4mat, zktórym ukazujące się w siedmiu największych aglomeracjach Polski"Echo Miasta", właśnie nawiązało współpracę.
Wiśniewskim ma doświadczenie w pracy w domach mediowych(Optimedia, Zenith Media oraz Pan Media Western). Był teżdyrektorem biura reklamy i ogłoszeń "Super Expressu".
"Echo Miasta" zamierza zaoferować wspólne pakiety reklamowe z"Polską", wydawaną przez Polskapresse oraz z Mediami Regionalnymi.Powołano już dział sprzedaży, którym kieruje Darek Letkiewicz,wcześniej specjalista ds. reklamy w warszawskim Radiu Kolor.
- W chwili obecnej znajdują się w nim dwie osoby. Jesteśmy wtrakcie rekrutacji i w dziale sprzedaży będzie pracować pięć osób -mówi Letkiewicz.
W planach jest nie tylko tworzenie pakietów z tytułamiregionalnymi. Gazeta zamierza zaoferować współpracę tygodnikom orazmiesięcznikom.
- Jest to odpowiedź na postępującą fragmentaryzację rynkureklamy oraz konieczność dostosowania oferty do konkretnych potrzebi oczekiwań agencji oraz klientów - dodaje Rafał Wiśniewski.
Wiśniewski wykonał "Echu Miasta" badania, z których wynika, żegazetę czytają mieszkańcy miast powyżej 200 tys. osób, aktywnizawodowo i uczący się, w przedziale wiekowym 20-49 lat. Obecniestrona reklamy w czwartkowym magazynie "Echa" wynosi 60 tys.zł.
Bezpłatna gazeta "Echo Miasta" ukazuje się dwa razy w tygodniu -w poniedziałki i czwartki w siedmiu największych aglomeracjachPolski (Warszawa, aglomeracja katowicka, Kraków, Wrocław, Poznań,Trójmiasto i Łódź). Czwartkowe wydanie wzbogacone jest magazynem,gdzie znajdują się praktyczne informacje na nadchodzący weekend."Echo Miasta" od zeszłego roku zmieniło charakter z tabloidu namiejską gazetę ogłoszeniową. Gazeta rok 2007 zakończyła wzrostemprzychodów o 34 proc.
- Średnie miesięczne wpływy na jedno wydanie wyniosły ponad 405tysięcy złotych - powiedział Krzysztof Druszcz, dyrektor marketinguMedia4mat.
Przychody w roku ubiegłym wyniosły 39,4 mln zł. Prognoza na 2008rok przewiduje uzyskanie przychodu w granicach 58 mln zł.
Dołącz do dyskusji: "Echo Miasta" zaoferuje pakiety z wydawcami prasy regionalnej