Eska zyskuje słuchaczy
Radio Track: Radio Eska liderem wśród sieci radiowych - większość stacji poprawiło swoje wyniki.
Najnowsza fala badania Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company (luty - kwiecień 2007) pokazuje, że liderem wśród sieci radiowych pozostaje radio Eska.
W stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego Eska zwiększyła udział w rynku z 7,4 proc. do 8,3 proc. Za nią plasuje się Audytorium 17 z udziałem 4,9 proc. (rok wcześniej – 5,0 proc.). Trzecie 'Złote Przeboje' (18 stacji - Agora) miały 3,5 proc. rynku - przed rokiem generowały udział na poziomie 4,1 proc.
RMF Maxxx (osiem stacji, Multimedia) osiągnęło wynik 1,0 proc., rok wcześniej te same stacje miały razem 0,9 proc. udziału w rynku ogólnopolskim.
Udziały w rynku % | Luty : kwiecień 2007 | Luty : kwiecień 2006 |
ESKA [33] | 8,3% | 7,4% |
Audytorium 17 [17] | 4,9% | 5,0% |
Złote Przeboje [18] | 3,5% | 4,1% |
Ad Point [11] | 1,8% | 1,5% |
RMF Maxxx [8] | 1,0% | 0,9% |
VOX FM [8] | 0,6% | 0,3% |
PLUS [12] | 0,5% | 0,6% |
ROXY [6] | 0,4% | 0,4% |
Fale:
luty 2007 : kwiecień 2007 (wielkość: 23 036)
luty 2006 : kwiecień 2006 (wielkość: 22 976)
Grupy celowe: wszystkie przypadki
Wielkość (nie ważona): 30 160 634 (603 788 przypadków, 100,0% całej próby)
Porównując dane "miesiąc do miesiąca" najchętniej słuchaną siecią radiową była Eska, która – w porównaniu do ostatniego badania - zyskała 0,3 punktu proc.
Udziały w rynku % | Luty : kwiecień 2007 | styczeń : marzec 2007 |
ESKA [33] | 8,3% | 8,0% |
Audytorium 17 [17] | 4,9% | 5,1% |
Złote Przeboje [18] | 3,5% | 3,4% |
Ad Point [11] | 1,8% | 1,8% |
RMF Maxxx [8] | 1,0% | 1,0% |
VOX FM [8] | 0,6% | 0,5% |
PLUS [12] | 0,5% | 0,6% |
ROXY [6] | 0,4% | 0,3% |
Podobne informacje:
Dołącz do dyskusji: Eska zyskuje słuchaczy