Euro 2012 jednoczy Polsat, Radio Zet i Newsweek Polska
Telewizja Polsat, Radio Zet oraz tygodnik Newsweek Polska stworzyłykonsorcjum medialne, którego celem jest monitorowanie przygotowańdo Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej w roku 2012.
W materiałach redakcyjnych oraz na antenie radiowej itelewizyjnej będą pojawiać się informacje obrazujące postępy bądźopóźnienia w budowie stadionów i infrastruktury niezbędnej dosprawnego przeprowadzenia rozgrywek piłkarskich.
Akcji medialnej towarzyszyć będą konferencje skierowane doekspertów, decydentów oraz firm zaangażowanych w prace przy Euro2012. Odbywać się będą w specjalnych namiotach usytuowanych nastadionach lub placach budów obiektów sportowych.
Uzupełnienie cyklu konferencji stanowić będą punkty informacyjnew centrach miast stadionowych, w których będzie można zobaczyćmakiety stadionów. Dodatkowo każde z takich miejsc wyposażonebędzie w infokioski z multimedialnymi prezentacjami. Punktyinformacyjne będą działać w godzinach 11-19.
Partnerami medialnymi Euromonitora są : Polsat Sport, "Forbes","Dziennik", "Przegląd Sportowy" oraz "Fakt". Partneramimerytoryczni zaś urzędy miast stadionowych, PL.2012, GłównaDyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, Telekomunikacja Polska,SafeRoad, Polskie Koleje Państwowe oraz PKP Polskie LinieKolejowe.
Dołącz do dyskusji: Euro 2012 jednoczy Polsat, Radio Zet i Newsweek Polska