Elektryzująca reklama dewelopera Euro Styl promuje osiedle współtworzone przez artystów (wideo)
Ruszyła kampania dewelopera Euro Styl, promująca osiedle Idea, w którego powstanie zaangażowano pomorskich artystów. Za koncept kreatywny działań odpowiada agencja DDS Poland.
Główną osią działań promujących gdańskie osiedle Idea jest 60-sekundowy spot pt. „Ekspresja”. Wzięli w nim udział artyści - Oskar Podolski ps. OESU – malarz, designer i typograf, którego dzieła pojawią się na powstających budynkach kompleksu oraz Filip i Aleksandra Michalak - tancerze baletowi Opery Bałtyckiej w Gdańsku.
Spot emitowany jest w internecie.
W ramach kampanii przygotowano również sesję fotograficzną. Zdjęcia pojawią się w kreacjach outdoorowych oraz w specjalnym, 70-stronicowym albumie fotograficznym.
Za koncept kreatywny kampanii odpowiada agencja DDS Poland. Film „Ekspresja” został zrealizowany przez trójmiejski dom produkcyjny G58.
Dołącz do dyskusji: Elektryzująca reklama dewelopera Euro Styl promuje osiedle współtworzone przez artystów (wideo)