Co jest przyszłością marketingu? Sprawdź w drugiej edycji „Influencer Is Not An Idea”
Nie trzeba już nikogo przekonywać, że influencer marketing jest skuteczny. Jednak w Polsce jest to młoda dziedzina, a skuteczne działania wymagają czegoś więcej niż tylko oznaczenia marki na ładnym zdjęciu. Chcesz wiedzieć, jak robić to dobrze? Weź udział w drugiej edycji konferencji „Influencer Is Not An Idea” organizowanej przez Lettly, podczas której eksperci opowiedzą, co naprawdę działa w marketingu i jakie trendy zmienią branżę.
„Influencer Is Not An Idea” po raz drugi
Pierwsza edycja konferencji „Influencer Is Not An Idea” odbyła się 22 lutego 2024 roku i zgromadziła zacne grono — wystąpili m.in.: Zuzanna Śleszyńska z Lettly, Łukasz Szczybelski z Feeders Agency i Marcin Ejsmont z 2012 Agency. Uczestnicy mieli okazję zdobyć solidną dawkę marketingowej wiedzy i inspiracji.
To dopiero początek! Już 3 października 2024 r., agencja strategiczna influencer marketingu Lettly zaprasza na kolejną odsłonę. Tematem będą zmiany w marketingu — jak nowe media, kreatywność i innowacyjne podejście mogą zmienić świat reklamy.
Agenda wydarzenia prezentuje się bardzo ciekawie:
● Zuza Ledworowska, Business Development Managerka w Lettly — „Co mówią nam liczby i których warto słuchać? Analiza 959 publikacji Influencerów”.
● Aleksandra Syrek, Senior Strategic Plannerka w DDB Warsaw — „Influencer marketing w ujęciu psychologii behawioralnej”.
● Piotr Janiak, Senior Brand Manager w Unilever — „Jak w 2 miesiące osiągnąć prawie 40% znajomość głównego komunikatu kampanii? Siła sponsoringu sportowego na przykładzie partnerstwa marki Rexona i Polskiej Siatkówki”.
● Natalia Sochacka, Influencer & Trend Specialistka w Lettly — „Jak zrozumieć pokolenie alfa?”.
● Panel dyskusyjny z TBA, prowadząca: Zuzanna Śleszyńska, Creative Directorka w Lettly — „Raper is the new influencer”.
● Marcela Chełstowska, Business Directorka w 180HEARTBEATS + JUNG V MATT i Julia Szpakowska, Lead Account Managerka w Lettly — „Gra na jeden kontakt powered by adidas”
● Luiza Godlewska, Consumer Marketing Managerka w Philips — TBA
● Mateusz Suryś, Strategy Planner w 2012 Agency — „Tu prezentacja o cringe'u. Czyli czy od cringe'u w reklamie da się uciec i czy w sumie warto?”.
To event, którego nie możesz przegapić, jeśli chcesz być na bieżąco z tym, co dzieje się w branży! Trendy, dane, ekspercie spojrzenie — niezależnie od specjalizacji, każdy znajdzie coś dla siebie.
Całość odbywa się w online i jest darmowa. Rejestracja na wydarzenie: https://konferencja.lettly.com/
Czas na świeże podejście do marketingu
„Influencer Is Not An Idea” to więcej niż konferencja — to filozofia Lettly. Agencja pokazuje, że influencer marketing to przemyślana strategia, zaufanie i świadome partnerstwo, a także zaangażowana społeczność. Lettly chce zmieniać branżę, edukując i inspirując do działania.
Konferencja jest okazją do zdobycia wiedzy o marketingu, strategii, reklamie. To również przestrzeń do spotkania z ekspert_ z branży i wymiany doświadczeń. Jeśli chcesz zrozumieć, jak budować silne, autentyczne relacje, a jednocześnie być na bieżąco z trendami, to wydarzenie jest dla Ciebie.
„Dzisiaj w mgnieniu oka wszystko ewoluuje – od mediów po oczekiwania konsumentów. Marketing, który działał wczoraj, dziś już się nie sprawdzi. W drugiej edycji „Influencer Is Not An Idea” chcemy pokazać, jak kreatywność i przekraczanie granic może napędzać nowe, skuteczne kampanie.” – Zuzanna Śleszyńska, Creative Directorka w Lettly z Lettly.
Zapis na konferencję: https://konferencja.lettly.com/
O agencji Lettly
Misja Lettly, jako agencji strategicznej influencer marketingu, to tworzenie wartościowych i długoterminowych relacji między markami a influencerami, opartych na zaufaniu, współpracy i zaangażowaniu.
Lettly od prawie 9 lat wyróżnia się innowacyjnością, kreatywnością i strategicznym myśleniem, co przekłada się na skuteczność realizowanych kampanii marketingowych. Współpracowali z markami takimi jak: adidas, Zalando, Unilever, Danone, Philips, Sanofi i Netflix.