Michał Dolny odszedł z Multimedia Polska, Ewa Wdowska na czele marketingu
Michał Dolny nie jest już dyrektorem marketingu sieci kablowej Multimedia Polska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Zwolnione przez niego stanowisko objęła Ewa Wdowska.
Według naszych informacji Michał Dolny rozstał się z Multimedia Polska już jesienią ub.r. Potwierdziło nam to biuro prasowe firmy.
Dolny był z nią związany od kwietnia 2015 roku. Brał udział w przygotowywaniu ogłoszonej wiosną ub.r. nowej strategii firmy i platformy komunikacji marketingowej, opartej na reklamach z chomikami.
W październiku ub.r. kupno Multimedia Polska za 760 mln dolarów ogłosiła sieć UPC Polska. Wniosek o zgodę na tę transakcję analizuje obecnie Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Funkcję szefa marketingu w Multimedia Polska objęła Ewa Wdowska, poprzednio zastępca dyrektora marketingu firmy.
Michał Dolny w latach 1999-2014 pracował w Netii. W latach 2006-2014 jako dyrektor marketingu, a następnie dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej odpowiadał za strategię marki Netia, jej komunikację marketingową i badania marketingowe. Wcześniej zarządzał marketingiem w firmie Trefl, z branżą jest związany od ponad 20 lat.
Dolny ukończył wydział ekonomiczny Uniwersytetu Gdańskiego.
Dołącz do dyskusji: Michał Dolny odszedł z Multimedia Polska, Ewa Wdowska na czele marketingu