„Excellence with Edge” w kampanii Huawei Ascend P7 (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa smartfona Huawei Ascend P7. Za przygotowanie i realizację akcji - prowadzonej pod hasłem „Excellence with Edge” - odpowiada agencja Isobar Poland.
W reklamach Huawei Ascend P7 są prezentowane najważniejsze zalety tego smartfona, m.in. 5-calowy ekran Full HD, aparaty cyfrowe (8 MPix z przodu 13 MPix z tyłu) oraz interfejs użytkownika Emotion UI 2.3. Kampania przekonuje, że telefon jest wyjątkowym połączeniem elegancji, zaawansowanej technologii i wygody użytkowani.
Huawei Ascend P7 został zaprezentowany na początku maja (zobacz szczegóły).
Akcja reklamowa od 2 czerwca będzie prowadzona w telewizji i na outdoorze, a niedługo później zacznie się w internecie (m.in. aktywności w social media: Facebooku, YouTube, w blogosferze, reklamy display) oraz na outdoorze.
Za adaptację kreacji, działania w social media oraz planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Isobar Poland, która zdobyła to zlecenie w przetargu.
Dołącz do dyskusji: „Excellence with Edge” w kampanii Huawei Ascend P7 (wideo)