SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Fakt” z najwyższą sprzedażą kioskową, „Gazeta Wyborcza” straciła najwięcej

Liderem pod względem średniej sprzedaży w kioskach w lutym br. był „Fakt”. Wszystkie dzienniki odnotowały spadki, a najwięcej straciła „Gazeta Wyborcza” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że w kioskach i salonikach prasowych w lutym 2017 roku „Fakt” (Ringier Axel Springer Polska) sprzedawał się średnio w liczbie 276 776 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2016 roku średnia sprzedaż egzemplarzowa tego dziennika zmniejszyła się o 9,28 proc. W tym kanale dystrybucji rozchodziło się 98,91 proc. sprzedawanych egzemplarzy „Faktu”.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Wiceliderem był „Super Express” (ZPR Media) ze średnim wynikiem na poziomie 130 834 egz., notując spadek o 8,10 proc. Sprzedaż kioskowa tej gazety stanowiła 99,41 proc. sprzedaży ogółem „SE”, co jest najwyższym wynikiem w zestawieniu.

Podium uzupełnia „Gazeta Wyborcza” (Agora), której średnia sprzedaż egzemplarzowa wydań drukowanych zmalała w ciągu roku najbardziej w zestawieniu - o 22,59 proc. i wyniosła 81 333 egz. Udział sprzedaży kioskowej „GW” w sprzedaży ogółem wyniósł 68,94 proc.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Sprzedaż egzemplarzowa wydań drukowanych to sprzedaż tytułu prasowego w kioskach i salonikach prasowych i innych punktach, gdzie można nabyć prasę.

Dołącz do dyskusji: „Fakt” z najwyższą sprzedażą kioskową, „Gazeta Wyborcza” straciła najwięcej

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ała
Rzecz w tym, że tu nie ma ANI JEDNEGO wzrostu sprzedaży. Same minusy. I trudno określić, czy istnieje dno spadków(zapewne jakieś istnieje; nadal jest w Polsce np. Kilku zdunów i bednarzy).
0 0
odpowiedź
User
Bolek
W porównaniu do tego co było 15 lat temu to poziom dziennikarstwa spadł bardziej niż sprzedaż. Nie ma już ciekawych autorów z autorytetem. Parująca kupa a nie papierowe media.
0 0
odpowiedź
User
arnie
. Parująca kupa a nie papierowe media.

Ale żeś chłopie celnie trafił. GRATULACJE :)
0 0
odpowiedź