Fantasia w formie mlecznego batona reklamowana w telewizji i digitalu
Fantasia (Danone) w formie batonika promowana jest kampanią, opracowaną przez VMLY&R Poland.
Mleczny batonik Fantasia pojawił się na rynku w dwóch wariantach smakowych: karmel i wiśnia.
- Fantasia w formie batonika dedykujemy wszystkim kobietom, które kochają lekkie desery. Fantasia to ikoniczna, kobieca marka, obecna w co trzecim polskim domu. To sprawia, że sięgają po nią różne generacje Polek, a każda z nich ma swoje własne przyzwyczajenia i ulubiony sposób jedzenia produktów Fantasia. Wierzymy, że nowa forma przekąski od Danone będzie kolejnym sposobem, aby cieszyć się wolną chwilą i idealnie wpisze się w codzienność naszych konsumentek - mówi Krzysztofa Zaborowska, senior brand marketing manager w Danone.
Fantasia z nową kampanią reklamową
Nowemu produktowi towarzyszy spot telewizyjny, działania w digitalu oraz materiały POS.
Za stworzenie strategii i kreacji oraz ich egzekucję odpowiada VMLY&R Poland. Za reżyserię spotu odpowiada: Martyna Iwańska i Kuba Hajduk (Bites Studio). DOP: Marek Rajca.
Produkcję spotu zrealizował ED Commercials, produkcję demo - Bites Studio, a za postprodukcję odpowiada Badi Badi. Planowaniem i zakupem mediów zajął się MediaCom.
Dołącz do dyskusji: Fantasia w formie mlecznego batona reklamowana w telewizji i digitalu