Festiwal reklamowy Cannes Lions nie odbędzie się w czerwcu
Organizatorzy Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions, firma Ascential zdecydowali, że konkurs nie odbędzie się tak jak planowano w czerwcu. Z powodu epidemii koronawirusa został przeniesiony na październik.
Cannes Lions miał odbyć się w dniach 22-26 czerwca br. na południu Francji. Jeszcze kilka dni temu jego organizatorzy zapewniali, że festiwal odbędzie się wg planu, ale na wszelki wypadek przygotowano plan awaryjny.
W środę wydano komunikat informujący, że w związku z rozwojem epidemii nie tylko we Francji, ale też w całej Europie i na świecie impreza zostaje przeniesiona na październik. Odbędzie się w dniach 26-30 października.
- Współpracujemy z władzami miasta Cannes, aby przeniesienie festiwalu z czerwca na październik było płynne dla wszystkich. Wszystkie karnety, ustalenia sponsorskie i rezerwacje zostaną przeniesione i zachowają ważność. Zdajemy sobie sprawę, że jest to trudny okres dla całej społeczności i będziemy nadal prowadzić konsultacje z naszymi klientami i partnerami, przygotowując się do imprezy w październiku - napisano w oświadczeniu.
Nowe terminy zgłoszeń i obrad jury zostaną wkrótce na nowo ogłoszone. Planowane jest wydłużenie tych terminów.
Dołącz do dyskusji: Festiwal reklamowy Cannes Lions nie odbędzie się w czerwcu