SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Filmweb ma dwa razy więcej odsłon niż wszyscy konkurenci, mocno w górę sekcje o filmach i serialach TVN.pl, Onetu i WP (TOP10)

Wśród serwisów o filmach i serialach zdecydowanym liderem jest bez zmian Filmweb.pl, który ma ponad dwa razy więcej odsłon niż dziewięć kolejnych witryn. Duże wzrosty odwiedzalności osiągnęły sekcje filmowo-serialowe TVN.pl, Onetu i WP.pl, natomiast zmalały wyniki takiego działu SE.pl i portalu IMDB.com.

Filmweb.pl w kwietniu br. odwiedziło 6,96 mln użytkowników, czyli 24,7 proc. wszystkich polskich internautów. Wykonali w serwisie 200,22 mln odsłon, każdy przeciętnie 28,8 - pokazują dane z badania Gemius/PBI opracowane przez Wirtualnemedia.pl.

Serwis jest zdecydowanym liderem witryn o tematyce filmowo-serialowej, dominuje zwłaszcza w liczbie odsłon. Pozostałe dziewięć stron z zestawienia zanotowały ich łącznie 95,91 mln, czyli ponad dwa razy mniej niż Filmweb.

Kolejne miejsca zajęły sekcje o filmach i serialach większych portali. Na TVN24.pl taki dział zanotował 3,94 mln użytkowników i 15,03 mln odsłon, na Onecie - 3,91 mln odwiedzających i 13,68 mln odsłon, a na Interii - 3,29 mln użytkowników i 26,88 mln odsłon.

Sekcja SE.pl o filmach i serialach przy 1,51 mln odwiedzających miała 12,34 mln odsłon - więcej niż analogiczne działy WP.pl (1,89 mln użytkowników i 6,24 mln odsłon) i Eska.pl (1,54 mln użytkowników i 5,11 mln odsłon).

Na naEkranie.pl (grupa 4fun Media) 1,23 mln internautów wykonało 4,93 mln odsłon, natomiast w amerykańskim serwisie IMDB.com 753,3 tys. użytkowników wygenerowało 4,72 mln odsłon.

W porównaniu z kwietniem ub.r. Filmweb.pl przy minimalnym wzroście liczby odwiedzających (o 1,1 tys., czyli 0,02 proc.) zyskał 63,57 mln odsłon (46,5 proc.).

Dużo mocniej w górę poszły statystyki użytkowników kilku innych witryn. Na TVN.pl sekcja filmowo-serialowa osiągnęła wzrost o 1,3 tys. odwiedzających (49,2 proc.) i 4,49 mln odsłon (42,6 proc.), na Onecie - o 1,19 mln internautów (44 proc.) i 5,19 mln odsłon (61,2 proc.), a na WP.pl - o 504,3 tys. odwiedzających (36,3 proc.) i 2,18 mln odsłon (53,8 proc.).

Za to na IMDB.com ubyło 59,5 tys. internautów (7,3 proc.) i 3,02 mln odsłon (39 proc.), a w dziale serialowo-filmowym Interii - 26 tys. użytkowników (0,8 proc.) i 1,72 mln odsłon (6 proc.).

naEkranie.pl przy wzroście liczby odwiedzających o 70,3 proc. (5,4 proc.) straciło 694,8 tys. odsłon (16,4 proc.). Sekcja Eska.pl o filmach i serialach zyskała 53,5 tys. użytkowników (3,6 proc.) i 1,52 mln odsłon (42,3 proc.), natomiast na Wprost.pl przed rokiem nie było jeszcze wyodrębnionego takiego działu.

Dołącz do dyskusji: Filmweb ma dwa razy więcej odsłon niż wszyscy konkurenci, mocno w górę sekcje o filmach i serialach TVN.pl, Onetu i WP (TOP10)

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
look
Największa siła filmwebu to słabość (a raczej brak) konkurencji. Sam filmweb jest słaby, zabałaganiony, a co najgorsze - zarzygany reklamami (sorrry za dosadność).
0 0
odpowiedź
User
Greg
Na Filmweb nie wchodzę już od dobrych 5 lat. Zrezygnowałem w momencie kiedy zablokowano dostęp osobom blokującym reklamy. Na początku pomagał jeszcze skrypt Grease Monkey ale i on w końcu przestał działać. Generalnie teraz w ogóle nie odwiedzam portali, na których nie jestem mile widziany, a jeśli przymus przekopywania się przez setki natrętnych reklam ma być warunkiem do korzystania ze strony, to sorry ale nie jestem tym zainteresowany.
0 0
odpowiedź
User
Ariadna
Największa siła filmwebu i zarazem jedyna, to język strony.

Polacy nie gęsi i tylko swój język znają.

0 0
odpowiedź