Flegamax walczy z mokrym kaszlem (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa leku na kaszel Flegamax produkowanego przez Polpharmę. Odpowiadają za nią agencje Opus B i MediaCom (GroupM/WPP).
Idea i komunikacja oparta została na haśle „Kończ z mokrym kaszlem!”. - Tym razem postawiliśmy na inną, niż charakterystyczne dla tej kategorii leków, komunikację. Po co patrzeć na kaszlących ludzi, kiedy tak naprawdę interesuje nas skuteczność i unikalność leku! I postanowiliśmy powiedzieć to głośno i wyraziście - mówi Tomek Kosiński, creative director w Opus B.
Za koncepcję i realizację działań odpowiada Opus B. Media do kampanii zaplanował i kupił MediaCom. Spot wyreżyserował Tomek Kosiński (Opus B), za produkcję odpowiadało studio Watchout, postprodukcją zajęło studio Badi Badi.
Kampania telewizyjna marki Flegamax to kolejna realizacja przygotowana przez zespół Opus B dla Polpharmy. Agencja pracuje też dla takich marek tej firmy, jak m.in. Ranigast Max.
Dołącz do dyskusji: Flegamax walczy z mokrym kaszlem (wideo)