Formuła 1 w kampanii telewizorów LG TruMotion 200Hz (wideo)
W telewizji rusza kampania reklamowa telewizorów LG z technologią TruMotion 200Hz. Przekaz akcji opiera się na motywie wyścigów Formuły 1.
Startująca właśnie w telewizji kampania reklamowa telewizorów LG z linii LH5000 podkreśla, że zastosowana w nich technologia TruMotion 200Hz daje wyraźny i szczegółowy obraz bez smug i drgań. Jako przykład potwierdzający tę jakość wykorzystano transmisję z wyścigu Formuły 1, co ma również podkreślać kojarzącą się z F1 zaawansowaną techniką telewizorów LG.
Akcja już w maju była prowadzona w prasie (m.in. Polityka,
Wprost, Newsweek, magazyny lifestylowe, tygodniki TV) i internecie
(Onet.pl, Wp.pl, Nasza-klasa.pl i komunikator Gadu-Gadu), natomiast
teraz obejmuje telewizję (TVP, TVN, Polsat, Polsat Sport i wybrane
kanały tematyczne).
Adaptację centralnej kreacji kampanii przygotowała agencja
reklamowa Young&Rubicam Poland, natomiast planowaniem i zakupem
mediów zajął się dom mediowy Mindshare.
Dołącz do dyskusji: Formuła 1 w kampanii telewizorów LG TruMotion 200Hz (wideo)