SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Formuła 1 w kampanii telewizorów LG TruMotion 200Hz (wideo)

W telewizji rusza kampania reklamowa telewizorów LG z technologią TruMotion 200Hz. Przekaz akcji opiera się na motywie wyścigów Formuły 1.

Startująca właśnie w telewizji kampania reklamowa telewizorów LG z linii LH5000 podkreśla, że zastosowana w nich technologia TruMotion 200Hz daje wyraźny i szczegółowy obraz bez smug i drgań. Jako przykład potwierdzający tę jakość wykorzystano transmisję z wyścigu Formuły 1, co ma również podkreślać kojarzącą się z F1 zaawansowaną techniką telewizorów LG.




Akcja już w maju była prowadzona w prasie (m.in. Polityka, Wprost, Newsweek, magazyny lifestylowe, tygodniki TV) i internecie (Onet.pl, Wp.pl, Nasza-klasa.pl i komunikator Gadu-Gadu), natomiast teraz obejmuje telewizję (TVP, TVN, Polsat, Polsat Sport i wybrane kanały tematyczne).

Adaptację centralnej kreacji kampanii przygotowała agencja reklamowa Young&Rubicam Poland, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.

Dołącz do dyskusji: Formuła 1 w kampanii telewizorów LG TruMotion 200Hz (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl